ramazan
ramazan

اتهام جنجالی به فردوسی پور!

مجموعه : اخبار ورزشی
اتهام جنجالی به فردوسی پور!

جام ورزشی؛ در شبی كه عادل فردوسی پور با آوردن چند خبرنگار روی خط برنامه اش خود را فاتح نبرد با امیر قلعه نویی قلمداد می كرد (برنامه نود دو هفته پیش، 9 بهمن) نمی دانست كه با یك سیاستمدار حرفه ای طرف است.

فردوسی پور هفته بعد از آن (16 بهمن) در یك اقدام ناشیانه، كه از وی بعید بود، به سفارش یك خبرنگار تصاویری از مضروب شدن یك هوادار استقلال در تمرین این تیم نشان داد تا خشم سرمربی استقلال بیش از پیش فوران كند.

فردوسی پور ادعا می كند كه از یك سایت معتبر (خبرآنلاین) و همانطور كه رویه برنامه است، این تصاویر را برداشته ولی بر اساس شواهد تصاویر نمایش داده شده در برنامه 90، ساعت 8 صبح روز سه شنبه همان هفته روی خروجی سایت قرار می گیرد.

 

فردای برنامه 90، قلعه نویی در مصاحبه ای تاریخی خود عادل و عواملش را مافیای فوتبال می خواند تا جنگ این دو مهره مؤثر دهه اخیر فوتبال ایران، عیان تر از گذشته شود.

در واقع قلعه نویی با اینگونه اتهام زنی به مجری محبوب برنامه 90 (كه اكنون محبوبیت خود را در خطر می بیند) كاری كرد كه فردوسی پور دیگر دست در لانه زنبور نكند و بداند كه تاوان بازی با دم شیر چقدر سنگین می تواند باشد.

اما بشنوید از دردسر جدید فردوسی پور؛ یك سایت ورزشی نشانه هایی از عادل فردوسی پور گفته و علائمی بر آنچه كه قلعه نویی آن را ادعا می كند آورده است.

نویسنده مطلب سعی دارد سرمایه هنگفتی كه هم اكنون در دست عادل فردوسی پور است را به جریان دلالی كه این روزها بر سر زبان ها افتاده مربوط كند.

 

در این مطلب می خوانیم: «یکی از مجریان برجسته تلویزیون ایران که در زمینه ورزشی خودش را یکی از سردمداران مبارزه با مفاسد مالی و اخلاقی موجود در ورزش می داند و توانسته در این زمینه اسم و رسمی هم برای خودش دست و پا کند و خود را صاحب جایگاهی بداند

ولی اخیرا رابطه یکی از اقوام نزدیکش با برخی از ورزشکاران در سطح ملی به نوعی برملا شده و انگشت های اتهام به سمت او نیز نشانه رفته، با وجود اینکه مدعی است یک حقوق کارمندی از سازمانی که در آن کار می کند می گیرد و در کنار آن یک حقوقی هم از یکی از دانشگاه های معتبر کشور که در آن تدریس می کند می گیرد

دارای خانه ای شخصی در تهران است که حداقل قیمت آن بالغ بر 15 میلیارد تومان می باشد که داشتن چنین منزلی با آن درآمد اصلا همخوانی ندارد.»

 

بر اساس این گزارش:

«این مجری، کارشناس و گزارشگر ورزش در تلویزیون ایران در خیابان شهید حسن فیس در شهرک غرب تهران یک منزل ویلائی دارد که البته در حال حاضر پدرش که یک تکنسین ساده برق بوده به همراه مادرش که یک دبیر بازنشسته می باشد

سکونت دارند و خودش در همان حوالی در منزلی نسبتا مجلل که متعلق به همسر آن هم از نوع دوم و پدر همسرش می باشد سکونت دارد.

نزدیکان به این چهره مطرح تلویزیون معتقدند که این منزل مسکونی تنها بخش اندکی از دارائی های وی است که بعضا به اسم خودش بوده و بخشی از آن نیز به اسم والدین او می باشد.

نگاهی به منزل متعلق به این چهره و ادعایش در خصوص حقوق و مزایائی که دریافت می کند دقیقا مصداق ضرب المثل قسم حضرت عباس و دم خروس می باشد.»

 

به گزارش ناز وب، عادل فردوسی پور روز گذشته در مصاحبه ای گفت كه نمی خواهد بیش از این خود را درگیر این ماجرا كند كه به نظر می رسد عدم رفع ابهامات در اذهان مردم تنها به خود وی ضربه خواهد زد.

سال گذشته نیز اتهام دستمزد نجومی از سوی یكی از روزنامه های سیاسی به عادل زده شد كه بازتاب آن به حدی بود كه مجری برنامه 90 مجبور شد بخشی از وقت برنامه پرمخاطبش را به توضیحات در خصوص میزان دستمزدش و چگونگی محاسبه آن اختصاص دهد.

 

مربوط دانستن دارایی های هنگفت عادل فردوسی پور به اتهامی كه این روزها از سوی قلعه نویی به او زده شده می تواند دردسرهای زیادی برای گزارشگر موفق سیما درست كند كه امیدواریم آقای فردوسی پور هر چه سریعتر برای تنویر افكار عمومی ابهامات را برطرف كند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان