ramazan
ramazan

تصاویری از بزرگترین مرکز همجنس بازان در جهان

تصاویری از بزرگترین مرکز همجنس بازان در جهان
مرکز فساد دنیا کجاست…….؟
 
زن‌ها در سرزمین‌های اشغالی به ابزاری پرسود برای تجارت و صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند به همین واسطه شهرك صهیونیستی "تل‌آویو"، این روزها به دلیل اشاعه فساد و فحشا در این منطقه به "مرکز همجنس‌گرایان جهان" تبدیل شده‌ است.تل‌آویو به جایی معروف است که خواب در آن معنی نداشته و تمام ساعات روز بیدار است.
 
 
اما چه ویژگی‌هایی تل‌آویو را متمایز می‌سازد؟
 
در زیر به برخی از ویژگی‌های شاخص تل‌آویو اشاره شده است که به طور مفصل به آن‌ها پرداخته خواهد شد:‌
 
* تل‌آویو مرکز همجنس‌گرایان دنیا معرفی شده است.
 
* بیشترین خانه‌های فساد دنیا در تل‌آویو قرار دارند.
 
* تل‌آویو با مرکز قمار دنیا یعنی "لاو‌وگاس" مقایسه می‌شود.
 
 
* ماهی یک میلیون نفر به خانه‌های فساد در این شهرک صهیونیستی نشین می‌روند.
 
* تل‌آویو یکی از 4 مکان اول دنیا از لحاظ تعداد روسپی است. 
 
* سالانه 3 تا 5 هزار روسپی به سرزمین‌های اشغالی قاچاق می‌شوند.
 
* اسراییل سومین رژیم جهان از لحاظ قاچاق انسان است.
 
 
مرکز فساد دنیا کجاست؟
 
به گزارش بی‌بی‌سی، روسپی‌گری در سرزمین‌های اشغالی امری "قانونی" است. گرچه گفته می‌شود خانه‌های فساد در این رژیم غیر قانونی هستند اما حدود 280 خانه فساد در تل‌آویو مشغول به فعالیت هستند که همین امر اسراییل را به یکی از 10 مکان دارنده بیشترین تعداد خانه فساد تبدیل کرده است. روزنامه انگلیسیthe Sun"" انگلیس نیز در سال 2010 تل‌آویو را با 250 خانه فساد مرکز فساد دنیا نامید، البته این میزان اکنون به 280 رسیده است.
 
چرا تل‌آویو به مرکز تجمع همجنس‌گرایان دنیا تبدیل شده است؟‌
 
 
به گزارش دیلی‌بیست، تل‌آویو را می‌توان با "لاس‌وگاس" در آمریکا مقایسه کرد. شهری پر از کلوپ‌های شبانه مخصوص همجنس‌گرایان، قمارخانه‌های فراوان، ساحل‌ها و هتل‌های مخصوص همجنس‌گرایان. مقامات رژیم صهیونیستی از جاذبه‌های همچنس‌گرایی در تل‌آویو سود فراوانی کسب کرده‌ و صنعت گردش‌گری این رژیم را به طور قابل ملاحظه‌ای گسترش داده‌اند. در سال گذشته حدود 50 هزار مسافر همجنس گرا به تل‌آویو سفر کرده‌اند.
 
گزارشی که موسسه توریست همجنس‌گرایان اروپا منتشر کرده است نشان می‌دهد، همجنس‌گرایان اروپایی سالانه 0.25 میلیارد دلار در تل‌آویو خرج می‌کنند. در سال 2011، یک نظرسنجی توسط شرکت‌های هوایی آمریکایی انجام شد که در نتیجه آن تل‌آویو به عنوان مرکز همجنس‌گرایان دنیا معرفی شد. 
 
 
یکی از دلایلی که تل‌آویو را به "خانه همجنس‌گرایان" دنیا تبدیل کرده است، پذیرش عمومی صهیونیست‌ها به این مسئله است. صهیونیست‌ها که به هیچ نوع اخلاقیاتی پایبند نیستند، و به ارزش‌های خانوادگی ارج نمی‌گذارند با این مسئله نیز مشکلی ندارند.
 
اما بی‌بند و باری‌ها در تل‌آویو که اخیرا بسیار افزایش یافته و طبق گزارشات می‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزایش نرخ بیماری‌هایی مانند ایدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژیم صهیونیستی، نمونه‌های مبتلا به ایدز از سال 2007 تاکنون 30 درصد افزایش یافته است. 
 
 
تبلیغات گسترده جنسی در راستای جذب گردشگر
 
به گزارش یدیعوت آحارانوت؛ کارت‌ها و مجلاتی که در سرزمین‌های اشغالی خدمات جنسی ارائه می‌دهند بسیار هستند و همه جا می‌توان این کارت‌ها را پیدا کرد، در پیاده‌روها در پارک‌ها و حتی زیر برف‌کن خودروها.شخصی به نام Bernheimer، در این رابطه‌ می‌گوید: تل‌آویو تبدیل به یک مرکز فساد بزرگ شده است. افراد تنها به خاطر ایجاد روابط جنسی و فساد و مصرف مواد مخدر به این شهر سفر می‌کنند.
 
دلیل شهرت محله" ایستگاه اتوبوس قدیمی تل‌آویو" چیست؟پایگاه تحلیلی vilmantas-dambrauskas، محله" ایستگاه قدیمی اتوبوس تل‌آویو" ""Old Tel Aviv Central Bus Station، یکی از کثیف‌ترین و فاسدترین مناطق تل‌آویو است. این منطقه به نام‌های "چراغ قرمز تل‌آویو" و "ایستگاه آخر معتادان" معروف است. ایستگاه اتوبوس قدیمی در سال‌های 1941 تا 1993 ایستگاه اصلی اتوبوس در تل‌آویو و یک مرکز تجاری بزرگ بود.
 
تخمین زده می‌شود که حدود 70 درصد از روسپی‌های که در تل آویو کار می‌کنند از کشورهای اتحادیه جماهیر شوروری سابق به این منطقه قاچاق شده‌ باشند.در این منطقه بسیاری از مهاجران غیرقانونی و کارگران کشورهای خارجی مستقر هستند. به علاوه، یکی از دلایل شهرت این منطقه، وجود تعداد زیادی از خانه‌های فساد است.مناطقی از شهر تل‌آویو نشان داده می‌شود که فساد و روسپی‌گری در آنجا فراوان است. تل‌آویو به علاوه اینکه یکی از فاسدترین مکان‌های دنیا است، از کثیف‌ترین‌ها هم به شمار می‌رود. 
 
به گزارش هاآرتص، بسیاری از روسپی‌هایی که در این منطقه کار می‌کنند بی خانه و مکان بوده و در خیابان‌ها می‌خوابند.یکی از زنان روسپی در مصاحبه با این روزنامه صهیونیستی گفته است: این یک راز سرباز است. همه می‌دانند. ساعت کاری ما 10 صبح شروع می‌شود، اما اگر ساعت 9 صبح درها را باز کنیم، مشتری‌ها باز هم پیدا می‌شوند، اگر 8 هم باز کنیم باز مشتری داریم. وقتی که من صبح به اینجا می‌رسم صفی طولانی از مردها منتظر هستند تا کار شروع شود. 
 
به گزارش rense، در حال حاضر بیست‌هزار روسپی در تل‌آویو به فعالیت می‌پردازند. این زن‌ها و گاهی اوقات پسران نوجوان در آپارتمان‌های کثیف و تنگ، در کلوپ‌های شبانه نگهداری می‌شوند و گاهی اوقات تا 25 مرد در روز مشتری دارند.به گزارش هاآرتص، طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته در سال 2011 مشخص شد، حدود 83 درصد از زن‌های تل‌آویو حداقل یک بار در طول عمر خود مورد آزاد جنسی قرار می‌گیرند. 
 
ماهی یک میلیون صهیونیست به خانه‌های فساد می‌روند به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهیونیست‌هایی که به خانه‌های فساد می‌روند ماهانه به یک میلیون نفر می‌رسد. میزان تقاضای فساد آنقدر در سرزمین‌های اشغالی بویژه تل‌آویو افزایش یافته است که قاچاقچیان رو به دخترها و زنان صهیونیست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌های فساد را پر کنند. 
 
 
استفاده از دخترهای 14 ساله به عنوان روسپی وب‌سایت یدیعوت آحارانوت در ماه گذشته خبری مبنی بر کشف یک زنجیره قاچاق نوجوانان در تل‌آویو منتشر کرد. طبق این گزارش سن دخترهای کشف شده بین 14 تا 16 سال بوده است.گروهی از مردها که سن آن‌ها از 20 تا 60 ساله بوده در طی سال‌های زیادی گروهی از دختران نوجوان را قاچاق کرده و آن‌ها را اجاره می‌دادند.یک مامور پلیس در این رابطه گفته است: تعداد این دخترها یک یا دو نفر نیست بلکه تعداد بسیار زیادی از این دخترها وجود دارند که این موضوع را غیر قابل باور کرده‌اند.
 یدیعوت آحارانوت در گزارش دیگری با عنوان "تجارت پررونق جنسی" اسراییل اذعان می‌کند قاچاق انسان در اسراییل بیش از ده‌ها میلیون دلار سود برای این رژیم به همراه دارد. بنابر این گزارش، سالانه هزاران زن به سرزمین‌های اشغالی قاچاق شده و در صنعت روسپی‌گری رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
 
 
گاوچرانان نیمه شب تل‌آویو/ قاچاق فزاینده انسان به سرزمین‌های اشغالی به گزارش یدیعوت آحارانوت، تجارت قاچاق انسان به یکی از پرسودترین کارها در اسراییل و بویژه در توریستی‌ترین مناطق سرزمین‌های اشغالی یعنی تل‌‌آویو تبدیل شده است. سالانه بیش از 3000 هزار زن اروپای شرقی به سرزمین‌های اشغالی قاچاق می‌شوند.براساس تحقیقاتی که سال 2005 انجام شد، سالانه هزاران زن به اسراییل قاچاق شده و در خانه‌های فساد به فروش می‌رسند.
 
 
به گزارش نازوب به نقل از وب‌سایت تحلیلیhavoscope، تجارت فساد جنسی در سرزمین‌های اشغالی سالانه 2 میلیارد دلار سود دارد. گلوبال‌ریسرچ، در گزارشی در سال 2012 اذعان کرد بیش از 10 هزار روسپی در اسراییل حضور دارند که بسیاری از آن‌ها در 280 خانه فساد تل‌آویو کار می‌کنند. این زن‌ها با وعده کار و شرایط اجتماعی بهتر به بردگی در آمده و در مزایده‌هایی که در کلوپ‌های شبانه انجام شده فروخته می‌شوند.
 
بنا بر ابن گزارش، بسیاری از زن‌هایی که مورد تجاوز قرار می‌گیرند حاضر نیستند علیه قاچاقچیان شهادت بدهند، چرا كه در صورت شناسایی، پلیس این زن‌ها را به عنوان مهاجر غیر قانونی شناخته و آن‌ها را دستگیر می‌كند، و این در حالی است که قاچاقچیان صهیونیست تحت تعقیب قرار نگرفته و آزاد می‌شوند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان