بازیگر زن معروف به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

بازیگر زن معروف به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

مارتا هردیا که مدت‌هاست به محبوب‌‌‌ترین چهره سینمایی جمهوری دومینیکن تبدیل شده و در ساعات پخش برنامه‌هایش هزاران تن را پای گیرنده‌‌‌های تلویزیونی میخکوب می‌کند، در شرایطی دستگیر شد که پاشنه‌‌‌های چندین جفت کفش مجلسی‌اش مملو از بسته‌‌‌های هرویین بود.

این محموله 1.5 کیلویی در جریان بازرسی چمدان‌‌‌های مارتا هردیا در دستگاه‌‌‌های مخصوص در فرودگاه سانتیاگو کشف شد. مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهر با کشف این محموله، این چهره سینمایی را در دستگاه‌‌‌های مخصوص و با پرتوهایX تحت بازرسی کامل بدنی قرار دادند، اما هیچ چیزی در درون بدن او کشف نشد!

پلیس معتقد است «مارتا هردیا» با توجه به شهرت و آوازه‌اش به عنوان دلال برای گروه‌‌‌های موادمخدر فعالیت می‌کند. این زن قصد داشت با پرواز مستقیمی از سانتیاگو به نیویورک برود که به دام پلیس مبارزه با مواد مخدر افتاد.

مارتا هردیا 22 ساله در سال 2010 در جریان یک تصادف رانندگی پسر نوجوانی را به کشتن داد و مجبور شد برای فرار از مجازات سنگین‌تر 275 هزار دلار پول خون پسرک را به خانواده‌اش پرداخت کند. با اینکه این پول تمام و کمال به خانواده قربانی رسید، اما آن ها در مصاحبه‌‌‌های مختلف از برخورد نامناسب این چهره تلویزیونی ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش نازوب،این دختر جوان بلافاصله پس از دستگیری اخیرش به دادگاه برده شده، اما هنوز حکمی درباره‌اش صادر نشده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان