ramazan
ramazan

این پسر دختر نما را شناسایی کنید (عکس)

مجموعه : اخبار
این پسر دختر نما را شناسایی کنید (عکس)
 
به گزارش نازوب، سروان محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از گزارش چندین فقره سرقت اموال شخصی با ارزش از دانشجویان یکی از دانشگاههای اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار کارآگاهان دایره تجسس کلانتری مصطفی خمینی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با ارجاع این پرونده به دایره تجسس، تیمی از کارآگاهان مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد یا افرادی در سرویسهای بهداشتی زنانه،لب تاپ،کیف پول،تلفن همراه شخصی دانشجویان دختر را به سرقت می برند.
 
 

 

به دنبال این موضوع با تدابیر ویژه پلیسی و با همکاری کارکنان حراست دانشگاه پس از چندین روز عملیات تعقیب و گریز پلیسی ماموران موفق شدند سارق جوانی که با پوشش زنانه وارد سرویس بهداشتی دانشگاه شده و در حال سرقت بود را شناسایی و دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه این متهم جوان که “کیوان”نام دارد با پوشیدن لباس مبدل زنانه مانتو و مقنعه و با زدن ماسک به بهانه آلودگی هوا پس از ورود به سرویس های بهداشتی زنانه دانشگاه اموال دختران دانشجو را به سرقت می برد تصریح کرد:”متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت که به چندین فقره سرقت نیز اعتراف کرد.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان