ramazan
ramazan

جنجال تجاوز برادر اوباما به دختر20 ساله همسرش

مجموعه : اخبار
جنجال تجاوز برادر اوباما به دختر20 ساله همسرش

شیلا آنیانگو، ۲۰ ساله گفت: مالک اوباما در ابتدا مردی بسیار خوب و مهربان بود، اما تغییر کرد. ازدواج با او بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود. او مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و بیشتر مواقع رذل و شرور است. او به دخترم تجاوز می‌کند. امیدوارم که دیگر اسمش را هم نشنوم.مردم کنیا در حالی برای انتخاب رئیس جمهور، اعضای پارلمان و سنا، فرمانداران استان‌ها و اعضای مجمع تازه تاسیس استانی امروز (دوشنبه) به پای صندوق‌های رای رفته‌اند که در میان این نامزدها افراد نام آشنایی چون مالک اوباما دیده می‌شود.

“مالک اوباما”، برادر ناتنی باراک اوباما برای مقام فرمانداری استان “سیایا” نامزد شده است. رسیدن به این مقام سبب می‌شود که وی رهبری حدود یک میلیون تن را بر عهده داشته باشد؛ شهری که میانگین درآمد در آن برابر روزانه ۱۰۰ شیلینگ کنیایی است.

اگر مالک اوباما در این انتخابات پیروز شود، علاوه بر حقوق سالیانه ۱۰۰ هزار پوند مزایایی چون حقوق بازنشستگی ۷۵ هزار پوندی، یک ماشین، راننده سفرهای مهم و محافظانی برای زندگی بدست می‌آورد.

طرفداران مالک اوباما با صدای بلند فریاد می‌زند، “مالک اوباما روابط بین‌المللی دارد که می‌تواند سرمایه‌گذاران را برای احداث کارخانه و صنایع تولیدی در این کشور جذب کند. مالک اوباما رهبری جدید است که خط مشی جدیدی را برای کشور ما به وجود می‌آورد.”

این در حالی است که زنان مالک اوباما وی را به ضرب و شتم و اغفال دختران متهم می‌کنند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که مالک اوباما دوازدهمین و تازه‌ترین زنش را زمانی که وی دختری ۱۷ ساله بوده اغفال کرده است.

“شیلا آنیانگو”، دوازدهمین همسر مالک اوباما که ۳۵ سال از وی جوان‌تر است، می‌گوید، ازدواج با وی “بدترین تصمیم” زندگیش بوده است.

شیلا آنیانگو، ۲۰ ساله گفت: مالک اوباما در ابتدا مردی بسیار خوب و مهربان بود، اما تغییر کرد. ازدواج با او بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود. او مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و بیشتر مواقع رذل و شرور است. او به دخترم تجاوز می‌کند. امیدوارم که دیگر اسمش را هم نشنوم.

یکی دیگر از ۱۲ زن مالک اوباما که هم‌اکنون ۳۳ سال دارد و در نوجوانی با وی ازدواج کرده اما پس از پنج سال زندگی مشترک در سال ۲۰۰۸ از دست وی فرار کرده است، می‌گوید: او من و دیگر همسرانش را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

یکی از بزرگان و معتمدان استان “کوگلو” کنیا می‌گوید: مالک اوباما یک مرد حسود و خودخواه است. او حتی هنگامی که مردم برایش دست تکان می‌دهند به آنها توجه نمی‌کند. او می‌خواهد با باراک اوباما مساوی باشد.

یکی از مدیران سابق مدرسه‌ای محلی در استان کوگلو که مالک اوباما را از زمانی که نوجوان بود می‌شناخت و با باراک اوباما در سفرش به کنیا در سال ۱۹۸۷ دیدار کرده است، گفت: باراک اوباما پسر بسیار خوبی بود، او با همه دوستانه برخورد می‌کرد.

مالک اوباما مدرک خود را از مدرسه‌ای در نایروبی دریافت کرده است. وی در دهه ۱۹۸۰ به واشنگتن نقل مکان کرد و یک مغازه الکتریکی در آنجا باز کرد و در حال حاضر بین دو کشور کنیا و آمریکا در سفر است.

در حالی که استراتژیست انتخاباتی مالک اوباما اهداف وی را در خصوص ترویج قانون شریعت، منع نوشیدی‌های الکلی و حجاب زنان انکار می‌کند، مالک اوباما اتهام‌های مربوط به خشونت خانگی و ضرب و شتم زنانش را رد کرده و آنها را تعبیری نادرست می‌داند.

اما سوال مهم این است که آیا مالک اوباما شانس پیروز شدن در این انتخابات را دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار دشوار است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان