ramazan
ramazan

دستگیری مدیر 22 ساله وبلاگ غیراخلاقی در انزلی!

مجموعه : اخبار
دستگیری مدیر 22 ساله وبلاگ غیراخلاقی در انزلی!
 
ایرج محمدخانی عصر امروز در نشست فرماندهی این شهرستان با تاکید بر اینکه پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی بسیار مصمم و جدی است، اظهار کرد: تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، یک وبلاگ را شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به فروش محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با مشاهده این وبلاگ غیراخلاقی در اینترنت، تلاش برای شناسایی مدیر اصلی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه آدرس گرداننده وبلاگ مذکور با تلاش پلیس شناسایی شد، اذعان کرد: مدیر این وبلاگ کاربران را برای دستیابی به محصولات ضدفرهنگی در قبال پرداخت مبلغ معینی وجه نقد ترغیب می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی مدیر وبلاگ متخلف در یکی از محله‌های بندر انزلی دستگیر شد، افزود: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از منزل این متهم 22 ساله، مشخص شد که با مدیر این وبلاگ چندین بار توسط دادستانی کل کشور به دلیل داشتن محتوای غیرمجاز برخورد قانونی صورت گرفته اما متهم هر بار با یک آدرس اینترنتی جدید به فعالیت مجرمانه خود ادامه داده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده کشف مقادیر زیادی تصاویر و کلیپ‌های غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل از طرف ماموران، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که برای وی توسط مقام قضایی قرار مجرمیت صادر شد.

وی ضمن هشدار به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی، عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، از جوانان خواست تا با حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب مبانی اخلاقی، از عضویت در اینگونه شبکه‌ها پرهیز کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان