ramazan
ramazan

عکس گرفتن با این دانشگاه ازدواج موفق می آورد!!!

عکس گرفتن با این دانشگاه ازدواج موفق می آورد!!!

توریستهای چینی هر روز دوربین به دست در مقابل درهای دانشگاه "Iwha" در سئول تجمع می‌کنند و از خود عکس می‌گیرند زیرا اعتقاد دارند این کار برایشان شانس می‌آورد!
پارکینگهایی زیادی که در مقابل درب دانشگاه "Iwha" سئول وجود دارند هر روز پر از اتوبوسهایی می‌شوند که هزاران توریست چینی را برای گرفتن عکس در مقابل در اصلی دانشگاه و تماشای این دانشگاه افسانه ای  پیاده می‌کنند.
به گفته یک مقام رسمی سازمان توریستی کره، به تازگی در میان مردم چین، تایوان و هنگ کنگ اعتقادی شکل گرفته و همچنان نیز در حال گسترش است که گرفتن حتی یک عکس در مقابل در اصلی این دانشگاه و قدم زدن در پیاده روی خیابانی که این دانشگاه در آن واقع شده برای آنها شانس می‌آورد. در چینی اسم این دانشگاه زنانه "li hua" تلفظ می‌شود که بخش "li"به معنی سود و فایده و بخش "hua" نیز بیشتر بمعنی بدست آوردن پول است.

 

توریستهای چینی عقیده دارند خیلی از فارغ التحصیلان این دانشگاه ازدواجهای موفقیت آمیزی داشته اند. یکی از توریستهای چینی می‌گوید: راهنمای تور به ما گفت که زنان و دختران این دانشگاه بیشتر به دنبال ازدواج هستند و این موضوع باعث شد تا با دخترم علاقمند به بازدید از این دانشگاه شویم.
یک توریست از شانگهای نیز در این رابطه گفت: در حالی که در حال دعا کردن بودم عکسی از خود گرفتم تا شاید درک معنویم در آینده بیشتر شود!
به گفته کارمند پارکینگی که در نزدیکی دانشگاه واقع شده است هر روز حدود 40 تا 70 اتوبوس توریستهای چینی را به اینجا می آورند و سه تا چهار ساعت منتظر می مانند تا توریستها برگردند.
بر اساس گزارش دیلی نیوز کره، این توریستها بر این عقیده اند که حتی گرفتن یک عکس در مقابل دانشگاه "Iwha" باعث ازدواجی خوب و موفقیت آمیز، بدست آوردن پول زیاد و بدنیا آوردن کودکان باهوش می‌شود و این نکات باعث شده تا این دانشگاه به مکانی دیدنی و به یکی از جذابیتهای گردشگری سئول تبدیل شود به طوری که تمامی رستورانها و مراکز خرید نزدیک به این دانشگاه نیز سودهای کلانی از این توریستها بدست آورده اند و برای داشتن سود بیشتر مجبور شده‌اند کارمندان چینی زبان استخدام کنند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان