ramazan
ramazan

تولید جدید زن و مرد مصنوعی و صادرات به …!

مجموعه : فرهنگ و هنر
تولید جدید زن و مرد مصنوعی و صادرات به …!

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش انسان ها اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد که متاسفانه با گستره وسیع در حال توزیع در کشورهای اسلامی است.

یک سایت چینی در مصاحبه با صاحب یکی از شرکت های تولید کننده انسان مصنوعی آورده است، هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است!!! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!!

این محصول ضد بشری که با تبلیغات گسترده از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که کشور چین در دست دارد به سادگی این محصولات زنان و مردان مصنوعی را به بازارهای کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.

در ماه های گذشته بشدت در کشورهای اسلامی بخصوص حاشیه خلیج فارس با گستره توزیع فراوان این محصولات توسط شرکت های چینی توزیع شده است که بسیار باعث نگرانی و تاسف است که از ورود این محصولات مبتذل و ضد بشری به کشورها بخصوص کشورهای اسلامی جلوگیری نمی شود.

بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماهه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود پیدا نکرده اند اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با گسترده توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است.

کشور چین که عنوان غول رسانه ای دنیا را برای خود خریده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه امن جهت ترویج فساد و فحشا بشدت تولید می کند، بخصوص برای کشورهای اسلامی و ضربه زدن به ارزشهای اسلامی و بنیاد خانواده به اجرا گذاشته است.

این محصول ضد انسانی که مخرب کننده فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم در کشورهای اسلامی است.

زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه گذشته ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضد بشری چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است و می تواند هر کاری را انجام دهد.

بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است که واقعا برای بشریت مسئله بسیار نگران کننده ای است که باعث می شود ارزش زنان از بین می برد.

این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزشها انسانها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخص است این برنامه با هدف ضد ارزشی به اجرا گذاشته شده است.

این محصولات در برخی کشورهای اسلامی باعث شده است که کانون گرم خانواده ها از هم پاشیده شود و روابط گرم خانوادگی از بین برود و باعث شود ارزش انسان ها از بین برود.

یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی، به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست! که همین مسئله آنقد باعث اهمیت است که باید به ان توجه زیادی نمود که چنین محصول مخربی وارد عرصه بازارهای کشورها شده است.

این خبر نیز مهر تاییدی بر این روند نامیمون است. روندی که سرانجامی جز نابودی کانون گرم خانواده و روابط آرام بخش عاطفی و جنسی میان زن و شوهر نخواهد داشت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان