ramazan
ramazan

مزایای بارداری !

مزایای بارداری !
نازوب، بارداری، بدن خانم‌ها را از بسیاری بیماری و عوارض دور می‌کند و احتمال ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. یکی دیگر از بیماری‌هایی که با به دنیا آوردن کودک می‌توانید خود را در مقابل آن‌ها ایمن کنید ام‌اس است. بیماری‌ام اس بر اثر یک التهاب در مغز و نخاع به وجود می‌آید و  براساس اینکه بر چه قسمتی از اعصاب تاثیر می‌گذارد می‌تواند نقاط مختلفی را در بر بگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهرزاد ؛ اکثر تحقیقات مختلفی که در سال‌های اخیر درباره ام‌اس انجام شده‌اند نشان داده‌اند بارداری باعث ضعیف شدن بیماری‌ام اس می‌شود و احتمال ابتلا به آن را کاهش می‌دهد. تحقیق دیگری که اخیرا در بلژیک انجام شد هم همین را نشان داد.

 

پرونده پزشکی تعداد زیادی از خانم‌هایی که به ام‌اس مبتلا شده بودند را در سراسر اروپا بررسی کردند. همه بیماران از یک محدوده سنی مشابه انتخاب شده بودند. تحقیقات نشان داد خانم‌هایی از محدوده سنی یکسان که قبلا وضع حمل کرده بودند به طور کلی کمتر به بیماری ام‌اس دچار می‌شدند. یعنی حداقل یک بار بارداری احتمال ابتلا به ام‌اس را تا بیش از ۳۰ درصد کاهش داده بود. در میان کسانی که به ام‌اس بدخیم مبتلا شده بودند – که معمولا به فلج منجر می‌شود –خانم‌هایی که قبلا زایمان کرده باشند، بسیار نادر بودند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان