ramazan
ramazan

آموزش داشتن مژه های بلندتر

مجموعه : آرایش صورت
آموزش داشتن مژه های بلندتر
نازوب، چندین نفر از ما با مژه‌هایی بلند به دنیا می‌آییم؟ تعداد معدودی از ما. بهتر است این را قبول کنیم که همه خواهان مژه‌های بلند هستند اما همگی از تلاش‌های بی‌فایده خسته شده‌ایم و ترجیحاً از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنیم تا به ظاهر دلخواه خود برسیم. آیا واقعاً راه حلی برای بلند کردن طبیعی مژه‌ها وجود ندارد؟
 
سرم تقویت کننده مژه
بله هم اکنون سرم‌هایی در بازار به منظور تقویت مژه وجود دارد اما اکثر آن‌ها در واقعیت هیچ تأثیری روی مژه‌های شما ندارند. شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی از اهمیت زیبایی برای خانم‌ها با خبر هستند و هر ساله محصولات جدیدی با تضمین بلند کردن مژه‌های شما به بازار روانه می‌کنند که اکثراً بی‌فایده هستند.
 
قبل از خرید هر محصول آرایشی بخصوص این سرم‌های تقویت کننده چه از طریق اینترنت چه از بازار فروش راجع به آن به خوبی تحقیق کنید! مطالب مربوط به آن را بخوانید و نظر افراد حرفه‌ای را بپرسید و بعد تصمیم بگیرید که کدام محصول واقعاً می‌تواند زیبایی را به مژه‌های شما عرضه کند. متأسفانه بسیاری از محصولات ارزان در مقایسه با گرانقیمت‌ترها تأثیر کمتری خواهند داشت. شاید عقلانی باشد که با هزینه بیشتر محصولی مفید انتخاب کرد تا با هدر دادن پول، هر چند ناچیز از محصول خریداری شده نتیجه‌ای نگرفت.
 
روغن زیتون
یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای تقویت مژه‌های کوتاه در خانه امتحان کنید استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون به صورت طبیعی پوست شما را مرطوب کرده و پوست اطراف چشم شما را جوان‌تر می‌کند. هرشب مقداری ازین روغن را به پلک‌های خود، محل رویش مژه‌ها بمالید و قدری ماساژ دهید و فردا صبح چشم‌های خود را با آب ولرم شست‌و‌شو دهید.
 
وازلین
وازلین ماده‌ای است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود. برای استفاده از وازلین ابتدا ناحیه اطراف چشم‌ها را شسته و آن را خشک کنید. مقداری وازلین برداشته با استفاده از انگشت اشاره خود وازلین را از ریشه به نوک مژه‌ها بمالید. دقت کنید که مژه‌های خود را نکشید زیرا اینکار باعث ریزش و آسیب آن‌ها می‌شود. به آرامی اطراف چشم خود را ماساژ داده و از یک خواب آرام و راحت لذت ببرید. صبح فردا دقت کنید که قبل از انجام هر آرایشی روی چشم‌ها وازلین باقیمانده را شسته باشید.
 
با انجام روش‌های گفته شده شما نه تنها متوجه رشد بیشتر و بهتر مژه‌هایتان می‌شوید بلکه خواهید دید که مژه‌هایتان قوی‌تر و محکم‌تر شده‌اند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان