نکاتی بسیار خواندنی از پادشاهی با 700 زن ..

نکاتی بسیار خواندنی از پادشاهی با 700 زن ..

نکاتی جالب و خواندنی درمورد افراد معروف, از پادشاهی با 700 زن تا ….!

 
چارلز دیكنز به سمت شمال می‌خوابید. او فكر می‌كرد این كار باعث می‌شود در نویسندگی پیشرفت كند. ژولیوس سزار در زمانی كه داشت كچل می‌شد از برگ مو برای پوشاندن سر خوداستفاده می‌كرد!

خانه ای كه جفرسون بیانه استقلال را در آن نوشت، یك كیوسك همبرگر فروشی بود. جایزه نوبل نتیجه تغییراتی در آخر وصیت آلفرد نوبل بود، كسی كه نمی‌خواست بعد از مرگش به عنوان كسی كه  مروج خشونت بود به یاد آورده شود- او دینامیت را اختراع كرده بود.

آلبرت انیشتین یك بار پیشنهاد رئیس جمهوری اسرائیل را دریافت كرد. او این درخواست را نپذیرفت و گفت او برای حل مشكلات مغزی ندارد.

زمانی كه آلبرت انیشتین فوت كرد، آخرین كلمات او هم با او مردند. به خاطر اینكه پرستاری كه بالا سر او بود آلمانی نمی‌دانست.

"یوری گلر" فیزیكدان معروف  در 20 دسامبر 1946 به دنیا آمد. از قول او آمده است كه آقای گلر اعتقاد داشت كه آنها از سیاره دوری به نام "هووا" آمده اند!

"جان گلن" آمریكایی كه اولین نفری بود كه مدار زمین را طی كرد، زمانی كه از سفر خود بازگشت با 529/3 تن نوار رنگی مواجه شد كه او را غرق خود كرده بودند.

در دوران ملكه الیزابت اول، برای ریش مردان مالیات تعیین شده بود!
 
یكی از هدایای جشن ازدواج ملكه ویكتوریا  پنیری بود با 3 متر قطر و نیم تن وزن!
 
پرچم ملی ایتالیا بوسیله "ناپلئون بناپارت " طراحی شده است!!

پادشاه سالومون نزدیك 700 زن و صدها معشوقه داشت. این رفتار مرموز و فوق طبیعی  ذهن "اسحاق نیوتن" را به خود مشغول كرده بود.

ملكه آنی انگلیس (1665 تا 1714) بیشتر از 17 فرزندش عمر كرد.

موتزارت هیچ وقت به مدرسه نرفت!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان