دختر 19 ساله و جیب بر حرفه ای بازار تجریش / عکس

مجموعه : اخبار
دختر 19 ساله و جیب بر حرفه ای بازار تجریش / عکس
به گزارش نازوب سرهنگ سعید کفراشی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طی ده ها فقره شکایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و کیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش داشت: در این راستا ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و با انجام یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد دوربین‌های امنیتی فروشگاه‌ها توانستند جیب بر را به هویت لیلا ۱۹ ساله، اهل اسلامشهر و دارای سابقه کیفری شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران با در‌آوردن عکس متهمه از  داخل سیستم و توزیع آن به کلیه‌ واحد‌های گشتی، فعالیت خود را در راستای دستگیری نامبرده افزایش دادند. وی افزود: روز گذشته ماموران با حضور در مناطق مختلف تجریش توانستند متهمه را داخل یک نانوایی در حالی که با یک کودک خردسال قصد جیب بری از هموطنان را داشت، شناسایی و بلافاصله وی را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: در این خصوص ماموران زن انتظامی در بازرسی از متهم دستگیر شد توانستند ده‌ها کیف پول و ده‌ها انواع لوازم مسروقه کشف و ضبط کنند. سرهنگ سعید کفراشی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمه به کلانتری نامبرده در بازجویی فنی‌و پلیسی،  به روزی ۴ فقره جیب بری و کیف زنی اعتراف کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان