ramazan
ramazan

ترسناک ترین دختری که شما را هم ترسانده!! عکس

ترسناک ترین دختری که شما را هم ترسانده!! عکس
به گزارش نازوب ترسناک ترین دختر، دختر دوازده ساله نازنین و بی‌آزاری به نام ریگن مک نیل است که روزی شیطان او را تسخیر میکند. جن گیر یکی از ترسناک ترین و جنجالی ترین فیلم های دهه ۷۰ میلادی محسوب می شود.
 
ریگن مک نیل (Regan MacNeil) در فیلم جن گیر (The Exorcist)
در این فیلم،  شیطانی به نام پازوزو ریگان را تسخیر می کند و پدر دامین کاراس و پدر لانکستر مرین باید شیطان را از وجود او خارج کنند. لیندا بلیر با بازی در نقش دختر تسخیرشده توسط شیطان، بسیار خوش درخشیده است. البته باید عنوان شود که صدای پازوزو توسط  مرسدس مک کمبریج، ستاره ی رادیو، اجرا شده بود.
 
لیندا در این فیلم با سختی های فراوانی دست و پنجه نرم کرد. از جمله این که مرتب به این سو و آن سو پرتاب می شد و صحنه های معروف جن گیری در داخل یک سردخانه گرفته شده بودند و او تنها یک لباس خواب به تن داشت. اگرچه در حقیقت این پازوزو است که کنترل را در دست دارد، اما خود ریگن نیز به خوبی به عنوان یک شخصیت شر ترسناک در نظر گرفته می شود، زیرا تمام کارهایش غریب و هول انگیز است.
 
 
جسم ریگن به مرور دچار تغییرات شیطانی می شود؛ به زبان لاتین حرف می زند و مرتب نفرین می کند؛ می تواند با صدای مردگان به سخن درآید؛ با ذهن خود اجسام را به اطراف پرت می کند؛ و روی شخصیت های دیگر استفراغ سبز رنگ تف می کند. اما این ها فقط بخش کوچکی از کارهای وحشتناک ریگن هستند. در بعضی صحنه ها او همچون یک عنکبوت به پشت از پله ها پایین می آید و در صحنه ای دیگر سرش را ۳۶۰ درجه می چرخاند.
 
صحنه جن گیری، حقیقتاً مو را بر تن راست می‌کند. ریگن در حالی که با دو مرد روحانی می جنگد، روی آن ها بالا می آورد، و در عین حال پدر کاراس را با صدای مادر درگذشته اش عذاب می دهد. حتی در جایی پازوزو با بالا و پایین انداختن ریگن، می خواد وانمود کند که او را آزاد کرده است، حال آن که این گونه نیست.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان