عضویت در کانال تلگرام

بهترین روش پخت ذرت

بهترین روش پخت ذرت
به گزارش نازوب، به گفته درمانگران شیوه‌های طبیعی در چین، مصرف یک فنجان از دانه‌های ذرت خام می‌تواند 4/18 درصد فیبر موردنیاز بدن انسان را در طول روز تامین کند.
 
 
 
تامین فیبر بدن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ذرت است که تاثیر زیادی در کاهش میزان قند خون به‌ویژه در میان افراد مبتلا به دیابت دارد. علاوه بر این فیبر تامین شده از دانه‌های ذرت موجب کاهش سطح کلسترول موجود در خون می‌شود. این در شرایطی است که دانه‌های ذرت را به‌صورت بخارپز آماده و درنهایت به‌صورت پوره در آورید.
 
 
 
آبپز کردن دانه‌های ذرت یا سرخ کردن آن پیش از پوره کردن موجب ازبین رفتن مواد مغذی موجود در دانه‌های ذرت می‌شود.
 
 
مطالب مرتبط
 

جدیدترین مطالب

دیگر مطالب امروز
پربیننده ترین
Xبستن تبليغ
X