آموزش تربیت شوهران بد اخلاق

مجموعه : عشق و ازدواج
آموزش تربیت شوهران بد اخلاق
پیشنهاد ما این است كه پس از آمدن همسرتان به خانه برای او یك فنجان چای گیاهی بابونه آماده كنید و…
 
حتما تا امروز دست كم دو تا سه بار در هفته میزبان همسر بداخلاق خود در عصر یك روز پاییزی در خانه‌تان بوده‌اید؛ زمانی كه شوهرتان خسته و عصبانی از كار روزانه، مشغله‌های زندگی و تنش‌های اجتماعی به خانه برمی‌گردد و روحیه‌ای بسیار تحریك‌پذیر دارد، زمانی كه حتی جرات نمی‌كنید از او درباره علت بداخلاقی‌هایش بپرسید و ترجیح می‌دهید شبی آرام و بدون جنجال را پشت‌سر بگذارید.
با وجود این، آیا تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه برای برطرف كردن این عصبانیت و پیشگیری از جنجال‌های بعدی كه دلیل قانع‌كننده‌ای برای آن وجود ندارد، از چه راهكارهایی استفاده كنید. در میان شیوه‌های طب سنتی و روش‌های طبیعی درمان در جهان، راهكارهایی می‌توان یافت كه با استفاده از آنها می‌توانید خیلی سریع و آسان سندرم بداخلاقی شوهرتان را درمان كنید. با كمك 7 روش جادویی می‌توانید خود و همسرتان را به مرور اما برای همیشه از شر سندرم بداخلاقی راحت كنید. تنها مراقب باشید كه این مطلب را محفوظ نزد خودتان نگه دارید، چرا كه مطالعه راهكارها و پیشنهادهای آن ممكن است سندرم بداخلاقی همسرتان را فعال كند.

روز اول

  حمام ولرم با عرق بهارنارنج را فراموش نكنید

گاهی بد نیست به رسم و رسومات قدیمی حمامی ولرم، خوشبو و مطبوع را برای همسرتان كه خسته و عصبانی از راه رسیده، آماده كنید. برای این كار نیم ساعت قبل از آنكه به خانه برسد، حمام را آماده و گرم كنید. اگر در حمام‌تان وان دارید، می‌توانید آن را با آب نیمه ولرم پر كنید و 3 تا 4 قطره اسانس لاوندر درون آب بریزید و در حمام را ببندید تا فضای حمام گرم و مطبوع شود. حالا اگر در حمام‌تان وان ندارید، كافی است یك قطره از اسانس لاوندر را روی پنبه بریزید و پنبه را روی قفسه حمام قرار دهید تا بوی مطبوع و آرامش‌بخش لاوندر در فضای حمام پر شود. سپس دست به كار شوید و برای همسرتان یك لیوان شربت بهارنارج تهیه كنید تا حین حمام یا بعد از حمام آن را بنوشد و احساس راحتی و آرامش كند. دراز كشیدن در آب و نوشیدن یك لیوان عرق بهارنارنج به او كمك می‌كند تا تنش‌ها و استرس‌های ناشی از كار روزانه را كنار بگذارد و آرام شود.

روز دوم

  برای شام سالاد كاهو تهیه كنید

به اعتقاد درمانگران طب سنتی و مكاتب طبیعی درمان، خوراكی‌ها و موادغذایی نیز تاثیر زیادی بر كاهش استرس، عصبانیت و آشفتگی حال ما دارد، از این‌رو نوع غذایی كه برای همسرتان تهیه می‌كنید نیز می‌تواند در كاهش میزان تنش‌ها و استرس‌های ناشی از كار و فعالیت‌های روزانه او موثر باشد، پس توصیه می‌كنیم در وعده‌های شام كه معمولا مهم‌ترین وعده‌ غذایی خانواده محسوب می‌شود (چون تمامی اعضای خانواده پس از انجام فعالیت‌های روزانه برای خوردن شام دور هم جمع می‌شوند) حتما از سالاد كاهو و كرفس یا سبزی خوردن استفاده كنید تا بتوانید از خواص درمانی كاهو و كرفس و همین‌طور از خواص ترخون، پونه و نعناع برای تسكین اعصاب و كاهش میزان عصبانیت و اضطراب همسرتان استفاده كنید.

روز سوم


  با چای گیاهی آرامش را به او هدیه دهید

یكی از بهترین روش‌هایی كه می‌توانید همسر بداخلاق‌تان را در روزهای سرد پاییزی آرام كنید تهیه و سرو یك فنجان چای نعناع گیاهی است تا با كمك این نوشیدنی گیاهی به حفظ آرامش و تقویت سیستم عصبی همسرتان كمك كنید. برای تهیه این دمنوش گیاهی می‌توانید از برگ‌های خشك نعناع به جای چای معمولی استفاده كنید و آن را در قوری دم كنید. تنها فراموش نكنید كه هنگام سرو این نوشیدنی خوش آب و رنگ یك قاشق چای‌خوری عسل و چند قطره لیمو نیز به چای نعناع اضافه كنید تا به این ترتیب با این معجون معجزه‌آسای گیاهی به تخلیه استرس‌ها و تنش‌های روزانه همسرتان كمك كنید. شما می‌توانید تا نزدیك شدن ساعت شام، 2 فنجان از دمنوش نعناع را برای همسرتان سرو كنید و به این ترتیب علاوه بر افزایش آرامش‌بخشی، انرژی از دست رفته همسرتان را با سرو یك نوشیدنی ساده اما گیاهی به او بازگردانید. می‌توانید در طول هفته در كنار تهیه چای نعناع از چای سنبل‌الطیب، چای سبز و دمنوش ریحان نیز برای كاهش خستگی‌ها و استرس‌های ناشی از كار روزانه‌ استفاده كنید.

روز چهارم


  برایش لباس آبی بخرید

یكی دیگر از راه‌هایی كه می‌توانید به‌طور نامحسوس از آن برای افزایش آرامش همسرتان استفاده كنید، استفاده از روش‌های رنگ‌درمانی است كه در بسیاری از مكاتب درمانی در جهان حتی طب سنتی نیز به آن اشاره شده است. برای این منظور می‌توانید برای همسرتان لباس راحتی آبی بخرید و با كمك این لباس به او كمك كنید تا بر هیجانات، تنش‌ها و استرس‌هایی كه به خاطر كار و فعالیت‌های اجتماعی هر روز سراغش می‌آید، غلبه كند. بسیاری از كارشناسان رنگ‌درمانی در جهان بر این باورند كه استفاده از این رنگ‌ها می‌تواند به تنظیم جریان گردش خون فرد كمك كند و آرامش را به او هدیه دهد. با كمك این لباس می‌توانید فشارخون همسرتان را تنظیم كنید و برعملكرد سلول‌های عصبی مغز او تاثیر بگذارید.

روز پنجم


  از فواید اتاق سبز چه می‌دانید

ایجاد تغییر و نوآوری در چیدمان لوازم منزل به‌ویژه استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش یكی دیگر از راه‌حل‌هایی است كه به كمك آن می‌توانید سندرم شوهر بداخلاق را برای همیشه مغلوب خود كنید. تنها كافی است پرده‌های اتاق نشیمن یا اتاق كار همسرتان در منزل را به رنگ آبی، فیروزه‌ای یا سبز در آورید. حتی می‌توانید بخشی از نورپردازی فضای خانه را نیز با كمك این رنگ انجام دهید. به‌عنوان مثال یك اتاق آبی یا سبز در خانه داشته باشید.

 
به این ترتیب می‌توانید با استفاده از آنچه در محیط اطرافتان قرار دارد بر تخلیه استرس‌ها و فشارهای ناشی از كار تاثیر بگذارید و او را زودتر از تنش‌های بیرون از منزل دور کرده و به آغوش گرم خانه و خانواده دعوت كنید. با كمك این رنگ‌ها می‌توانید انقباض‌ها و اسپاسم‌های عصبی- عضلانی را از همسرتان دور كنید و با آرامش‌بخشی به او از لحظات شادی در كنار خانواده لذت ببرید.

روز ششم


   موسیقی درمانی را فراموش نكنید

گوش سپردن به صداهای طبیعی مانند صدای پرندگان، رودخانه، موج دریا و حتی صدای باد و خش‌خش برگ‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر كاهش استرس‌ها و تنش‌های همسرتان داشته باشد و در تخلیه انرژی‌های منفی و عصبانیت او بسیار موثر باشد. پیشنهاد ما این است كه پس از آمدن همسرتان به خانه برای او یك فنجان چای گیاهی بابونه آماده كنید و درحالی‌كه او را به نوشیدن این عصاره طبیعی و آرامش‌بخش دعوت می‌كنید از یك موسیقی آرام مثل موسیقی‌های طبیعی یا یك موسیقی رؤیایی كمك بگیرید تا به كمك آن بتوانید به بهبود روحیه و شرایط روانی همسرتان كمك كنید. به این ترتیب با ساده‌ترین روش می‌توانید او را از فضای كاری و تنش‌هایی كه با او داخل منزل آمده، جدا كنید.

 
روز هفتم

  با رایحه آرامش‌بخش غافلگیرش كنید

در طب سنتی و شیوه عطردرمانی بارها به خاصیت بوها و رایحه‌های مختلف برای تسكین اعصاب و آرامش‌بخشی اشاره شده است. اگر می‌خواهید خیلی نامحسوس و كاملا حرفه‌ای همسرتان را از بدو ورود به خانه غافلگیر كنید و او را در مقابل عمل انجام شده قرار دهید، تنها كافی است مقدار كمی از اسانس یا عصاره وانیل یا… را روی یك دستمال كوچك اسپری كنید و آن را روی میز یا كتابخانه قرار دهید تا عطر آن سراسر خانه را پر كند. به جای اسانس وانیل می‌توانید از اسانس گریپ‌فروت، نارنگی و گل یاس نیز برای افزایش آرامش و راحتی در خانه استفاده كنید. تنها باید مراقب باشید كه به میزانی از اسانس‌ها در فضای خانه استفاده كنید تا تنها رایحه‌ای خفیف اما مشخص از اسانس مورد نظر در فضای خانه وجود داشته باشد، زیرا استفاده بیش از حد از عطرها و اسانس‌ها ممكن است موجب ابتلا به سردرد در میان اعضای خانواده شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان