ramazan
ramazan

علت ممنوع التصویر شدن مصطفی زمانی در تلویزیون

علت ممنوع التصویر شدن مصطفی زمانی در تلویزیون
نازوب، مصطفی زمانی" با انتقاد از عملکرد صدا و سیما برای ممنوع التصویر شدنش کاندیداتور خود را در انتخابات شورای شهر را تکذیب کرد.دستورالعملی طی روزهای گذشته به به دست برنامه‌سازان صدا و سیما رسیده است که در آن پخش نام و تصاویر کاندیداهای شورای شهر ممنوع اعلام شده است. در میان این اسامی نام "مصطفی زمانی" نیز به چشم می‌خورد که حتی واحد بازرگانی صدا و سیما طی روزهای گذشته به همین دلیل نام و تصویر این بازیگر را از تیزرهای «ملکه» حذف کرده است.
 
اتفاقاتی که تعجب مصطفی زمانی را به همراه داشته است.او روز گذشته با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: نمی‌دانم صدا و سیما با استعلام از کدام مرجع این اخبار نادرست را دریافت کرده و متعاقباً نام و تصاویر من را حتی در تیزرهای فیلم «ملکه» حذف کرده است.مصطفی زمانی در ادامه گفت: «من برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام نکرده‌ام و پیش از این بارها اعلام کرده بودم که اصلاً مخالف حضور بازیگران در عرصه سیاست هستم.
 
در هفته‌های گذشته چهره‌هایی چون امید و امین زندگانی، دانیال عبادی، افسانه بایگان، محمدرضا عیوضی، الهه رضایی، عبدالحسین مختاباد و… برای حضور در شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده بودند که ظاهراً همه آنها رد صلاحیت شدند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان