عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد! عکس

مجموعه : اخبار
عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد! عکس
ماموران کلانتری 118 ستار خان در پی شکایتهای برخی از شهروندان غرب تهران در خصوص سرقت لوازم با ارزش منازلشان موظف شدند تا سارق و یا سارقان را شناسایی و دستگیر کنند. در نخستین بررسی‌های ماموران تخصصی کلانتری، آنها متوجه شدند که فرد سارق به طور کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت‌ کرده است. در بررسی بیشتر و دقیق تر در کلیه فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین های امنیتی ماموران به یک نوجوان کوتاه قد و لاغر اندام که در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشکوک شدند.
 
 
ماموران با چهره نگاری و درآوردن اطلاعات فرد مظنون، وی را در خیابان‌های غرب تهران دستگیر و به مقر انتقال دادند.سرهنگ امیر حسین رضایی"رئیس کلانتری 118 ستارخان: اعلام کرد: با انتقال متهم به هویت ذبیح 16 ساله 130 سانتی متر قد به مقر چندین شاه کلید که ساختنش کار هرکسی نبود در جیب هایش کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول در خصوص نحوه سرقت این متهم گفت: طی اعتراف سارق مشخص شد که این نوجوان از لای نرده‌های پنجره و از داخل کانال کولر وارد خانه‌ها شده و با سرقت اشیاء قیمتی توسط شاه کلید درب را از داخل باز کرده و با خونسردی مکان را ترک می‌کند و این سرقت‌ها را معمولا در مجمتع‌های مسکونی انجام می‌دهد.پرونده متهم در نهایت برای بررسیهای بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان