ramazan
ramazan

رفتار عجیب یک یهودی افراطی در هواپیما! عکس

رفتار عجیب یک یهودی افراطی در هواپیما! عکس
نازوب، اوایل صبح پنجشنبه پیش، مردی که خود را با یک روکش پلاستیکی بزرگ پیچیده بود در بورد پرواز هواپیمایی «ال آل» توجه همگان را به خود جلب کرد. به گزارش نازوب، تصویر او که از داخل هواپیما گرفته شده است، هفته گذشته بحث‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جهان برانگیخته است.
 
به گفته رسانه‌های انگلیسی زبان؛ این فرد به خاطر اعتقادات خود دست به این اقدام زده است. این فرد بر اساس حکم خاخام یوسف شالوم ایلیاشیو مبنی بر اینکه نباید از کنار یا بالای قبرستان عبور کند، چرا که نجس می‌شود و اینکه نشستن در کنار زنان موجب نا‌پاکی می‌‌شود و…
 
 
دست به این اقدام زده است. او از شرکت هواپیمایی مزبور درخواست کرده که صندلی او کنار هیچ زنی نباشد و برای او هیچ فیلمی هم پخش نکنند. شرکت هواپیمایی هم درخواست‌های او را برای انجام این سفر پذیرفته است.شرکت هواپیمایی مزبور گفته است؛ تقاضای پرواز به این شکل از ماه‌های اخیر رو به افزایش گذاشته است و ما برای راحتی مسافران خود تن به این کار داده‌ایم. هر چند که ملاحظات ایمنی پرواز برای مسافران به آنها اجازه نمی‌دهد در حالی که در کیسه‌های پلاستیکی مهر و موم شده‌اند، پرواز کنند. با این وجود ما برای راحتی و آرامش مسافران خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.
 
از نظر ما، این نوع پوشش یک نوع لباس مذهبی برای سفر با هواپیمای ما خواهد بود و هیچ مانعی هم برای آن وجود ندارد.این گفته‌ها در حالی است که در سال ۲۰۰۲ بین فردی که پوشش کامل پلاستیکی داشته با خدمه هواپیمای مزبور به دلیل ممنوع بودن این پوشش، درگیری شدید بوجود آمده که منجر به دخالت خلبان هواپیما شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان