ramazan
ramazan

تزریق بوتاکس از چه سنی خوب است؟

تزریق بوتاکس از چه سنی خوب است؟

نازوب ،این امر به علت کاربرد بوتاکس بستگی دارد مثلا اگر به منظور درمان عوارض (عضلانی – مفصلی) فلج اطفال در کودکان باشد طبیعی است که در سنین پایین استفاده می شود.اما اگر می خواهید در موارد زیبایی و رفع چین و چروک از بوتاکس استفاده کنید، محدودیت خاصی وجود ندارد، با این وجود بهترین سن تزریق ۵۰-۳۰ سال است.

آیا در صورتی که تزریق بوتاکس قطع شود عضلات صورت دچار افتادگی بیش از پیش می شوند؟ به هیچ وجه، این اعتقاد از این جهت شایع است که شما برای مدتی تحت تاثیر بوتاکس حرکت عمده ای در محل تزریق ندارید و احساس سنگینی و کشیدگی می کنید،با تمام شدن اثر دارو این احساس از بین می رود و شما مجددا می توانید عضلات صورت را چین دهید.

با بازگشت چروک ها احساس می کنید که چین و چروک و افتادگی صورت از قبل بیشتر شده است .برای این مشکل راه حل ساده ای وجود دارد! با عکس هایی که قبل از تزریق گرفته می شود و مقایسه آن با وضعیت فعلی مشخص می شود که چروک ها اضافه شده اند یا خیر.

چرا در بعضی افراد بوتاکس بی اثر است؟ بی نتیجه بودن تزریق بوتاکس علت های گوناگونی دارد. توجه داشته باشید تکنیک تزریق دارو بسیار مهم است. تزریق خیلی سطحی و یا خیلی عمیق اثر دارو را کم می کند. همچنین اگر مقدار داروی تزریق شده کم باشد یا تزریقات مکرر با فاصله کمتر از یک ماه داشته باشید اثر تزریق به خوبی معلوم نمی شود.

بعضی از افراد چون قبلا مواد غذایی آلوده به این باکتری را مصرف کرده اند، آنتی بادی آن در خونشان ساخته شده. اگر جزء این گروه باشید هیچ وقت از تزریق بوتاکس نتیجه مطلوب و کاملی نخواهید گرفت. داروهایی که تاریخ مصرف آن گذشته باشد نیز بی اثر خواهد بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان