ramazan
ramazan

باورنکردنی از کودکی با نادرترین بیماری در جهان! عکس

مجموعه : پزشکی
باورنکردنی از کودکی با نادرترین بیماری در جهان! عکس

بیماری های عجیب و نادر کودکان در جهان

 

دنیا پر است از عجایب و شگفتی های بی پایان. هر لحظه از هر گوشه ی جهان عجیب ترین های ممکن تیتر خبرها و شبکه های اجتماعی می شود.

 

به طور مثال، چند روز گذشته در مورد کودکی صحبت کردیم که دچار بیماری خاصی شده بود که حتی باد نیز باعث مرگش می شد. که در یک محفظه ی شیشه ای نگهداری میشد.

 

بیماری عجیب و نادر کودک دختری به نام آلیسا

 

باورنکردنی از کودکی با نادرترین بیماری در جهان! عکس

آلیسا اسکوبه دختر بچه ای 8 ماهه است که از لحظه ی تولد دچار بیماری عجیب و نادری شده است.

طبق آمار اعلام شده تنها 25 نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند. در حال حاضر تنها دختری که در  انگلستان به این بیماری مبتلا شده است آلیسا می باشد. شانس به وجود آمدن این بیماری یک در 280 میلیون است!.

این بیماری ژنتیکی است و می تواند سلول های مغز را از بین برده و قدرت یادگیری را از بین ببرد که البته مورد خاصی نیست!

عجیب تر این است که این بیماری در لحظاتی قلب را استپ می کند و از کار می اندازد و به یکباره دوباره قلب به تپش می افتد! حیرت آورترین بیماری ژنتیکی که معدود افرادی در جهان به آن مبتلا هستند.

این دختر دچار اختلالاتی در دی ان ای خود است که مانع از رشد درستش می شود. البته نادر بودن این بیماری باعث شده است که خانواده آن ها با مشکلات مالی نیز روبرو شوند چرا که داروهای او بسیار گران است.

بسیاری از پزشکان تا به حال درمان او را بی فایده دانسته اند چرا که هیچ درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد این دختر در حال رشد است و هیچ درمانی برای بیماری او کشف نشده است.

این خانواده قصد دارند کمپینی را برای این بیماران راه اندازی کنند تا شاید پزشکان به فکردرمانی برای آن بیافتند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان