ramazan
ramazan

چگونه با لباس لاغرتر به نظر برسیم

مجموعه : دنیای مد
چگونه با لباس لاغرتر به نظر برسیم
نازوب، در اینجا به شما نشان داده ایم که با پوشیدن چه لباس هایی می توانید تا حدی چاقی خود را بپوشانید و خود را لاغرتر نشان دهید.
 
لاغر نشان دادن با پوشیدن لباس
سارا از اضافه وزن خود به شدت ناراحت است. در حال حاضر بیشتر لباس هایی که دارد برای او تنگ شده اند. او با پوشیدن یک شلوار جین و  یک پیراهن سیاه ، امیدوار است که توانسته در حدود 10 کیلو وزن خود را کمتر نشان دهد اما اینگونه نمی باشد و در واقع، پوشیدن این مدل لباس در لاغرتر نشان دادن او تاثیری نگذاشته است.ما در اینجا برایتان توضیح داده ایم که سارا با پوشیدن چه مدل لباس هایی می تواند خود را لاغرتر نشان دهد.
 
راه حل: 
مدل لباس 
پوشیدن لباس هایی با چاپ راه های عمودی باعث می شود که شما لاغرتر به نظر برسید.همانطور که در تصویر می بینید سارا این مدل لباس راه راه عمودی را به تن کرده است و علاوه بر پوشیدن این مدل لباس ، بستن یک کمربند دور کمرش هم باعث شده که او کمی لاغرتر از حد معمول به نظر برسد. 
 
طلا و جواهرات 
علاوه بر آویزان کردن گوشواره طلا و براق باید توجه داشته باشید که حتما گوشواره شما مدل آویزی باشد تا فرم صورتتان را لاغرتر نشان دهد.
 
کیف دستی 
اگر می خواهید لاغرتر به نظر بیایید یکی از نکات در هنگام استفاده از کیف آن است که از کیف های دستی استفاده کنید که هنگامی که آنرا در دست می گیرید مابین کشاله ی ران و مچ پا قرار گیرد. 
 
کفش 
یکی از بزرگترین رازها برای لاغرتر نشان دادن پوشیدن کفش های پاشنه بلند است که در این تصویر هم می بینید که سارا کفشی همرنگ پوست پاهایش پوشیده است و این باعث شده که او کشیده تر و لاغرتر به نظر برسد.
 
 
بلوزی با این مدل
این مدل بلوز طرح دار به دلیل داشتن این طرح خاص باعث می شود شکم شما را بپوشاند.
 
دامن
پوشیدن این مدل دامن که اصطلاحا فون می باشد باعث می شود گودی کمرشما را بیشتر کند و لاغرتر نشانتان دهد.
 شلوار جین 
پوشیدن این شلوار جین تیره رنگ و ساده که باسن و ران آن بدون برش می باشد لاغرتر نشانتان می دهد.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان