ramazan
ramazan

راهنمایی برای داشتن یک آرایش منحصر به فرد

مجموعه : آرایش صورت
راهنمایی برای داشتن یک آرایش منحصر به فرد
نازوب، می خواهیم نوعی از یک آرایش شیک و خاص که می تواند برای همه مناسب و جذاب باشد را پیش رویتان  قرار دهیم. این رنگ آرایش با هر رنگ پوستی سازگاری دارد .

خط چشم و سایه های ملایم طلایی جدیدترین نوع میک آپ می باشند، که درخشندگی خاصی را به چهره شما ارزانی می دارد. در حقیقت رنگ طلایی یکی از رنگ هایی که است که می توان با آن کارهای زیادی انجام داد:
 
با هر رنگ پوستی سازگاری دارد و می توان هم در طول روز و هم در شب از آن استفاده کرد (البته اگر این کار را زیرکانه انجام دهید) کمی رنگ طلایی درخشندگی مطبوعی را بر روی صورت شما به وجود می آورد .

آیا همه افراد می توانند بر روی پوست خود از رنگ طلایی استفاده کنند؟

خانم جولیا ردفورد، مشاور در امور زیبایی پاسخ مثبت به این سوال می دهد. فقط کافی است با شیوه های استفاده از این رنگ آشنا شوید. اگر می خواهید از رنگ طلایی در چشمان خود استفاده کنید، باید کمی برق لب طلایی نیز بر روی لب های خود بمالید. اگر مقدار کمی هم بر روی گونه هایتان مشاهده شود، هیچ کس نمی تواند از آرایش شما ایراد بگیرد. سایه های طلایی و براق به تنهایی و یا با خط چشم های مشکی قیافه شما را جذاب و خواستنی می کنند. توجه کنید که در این حالت لب ها نباید بیش از اندازه پر رنگ شوند. استفاده از یک برق لب ملایم کفایت می کند.

استفاده از رنگ های طلایی بر روی چشم جلوه خاصی دارد. این چشم های شماست که بیشترین تاثیر را بر روی فرد مقابل می گذارد. جولیا معتقد است هنگامیکه در حال صحبت کردن با کسی هستید آنها به چشم های شما نگاه می کنند. و از این گذشته سایه چشم در طی مدت زمان طولانی از بین نمی رود و لازم نیست هر چند ساعت یکبار آنها را تجدید کنید؟!

یکی از متد های جدید آرایش پیشنهاد می کند که فقط مقدار کمی از رنگ طلایی استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است آنرا به زردی متمایل نکنید. به دنبال رنگ های طلایی گرم و یا طلایی مخلوط با برنز بروید. چشم شما هر رنگی که داشته باشد، با رنگ های ذکر شده مچ خواهد شد. هیچ گاه کل پلک خود را (از محل رویش مژه ها تا زیر ابرو) طلایی نکنید. در نزدیکی مژه ها از رنگ طلایی پر رنگ تر استفاده کنید و هر چه از مژه ها دور می شوید تن

 
طلایی را ملایم تر کنید. برای اینکه جذاب تر شوید از بعد از پلک تا زیر ابرو را محو کنید. سعی کنید که سایه از رنگ تقریبا طلایی از گوشه داخلی چشم شروع شود و در گوشه خارجی چشم به نقره ای برسد. این کار باعث می شود که رنگ حالت طبیعی تری را به چشمان شما القا کند.

اگر می خواهید مقدار کمی طلایی به صورت خود نیز اضافه کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که پوست شما در شرایط مناسبی به سر می برد، چراکه رنگ طلایی لک ها و جوش های موجود بر روی پوست صورت را برجسته تر می کند. پیش از آنکه بخواهید از پنکک طلایی و یا روشن کننده های طلایی رنگ استفاده کنید، پوست خود را تمیز کنید و بعد مقداری مرطوب کننده بر روی آن بزنید. جولیا معتقد است زمانیکه پوست صورت شما تمیز باشد، درخشندگی بیشتر می شود و آرایش به اصطلاح بهتر بر روی پوست می خوابد.

و از همه مهمتر این است که اصلا لازم نیست خودتان را مثل مجسمه اسکار طلایی کنید، بلکه می توانید برای هر چه زیباتر شدن بر روی گونه های خود از رژگونه صورتی کمرنگ استفاده کنید. صورتی جزء رنگ های طبیعی به شمار می رود و سبب می شود تا چهره شما طبیعی تر به نظر رسد. هنگامیکه از آرایش طلایی استفاده می کنید، استفاده از مقدار کمی صورتی به رنگ آرایش شما روح تازه ای می بخشد و باعث جذاب تر شدن صورتتان

می شود. استفاده از خط چشم در این نوع آرایش اختیاری است، اما قرار گرفتن ریمل بر روی مژه ها امری ضروری است! بر روی مژه های خود ریمل مشکی استفاده کنید و برای جذابیت هر چه بیشتر می توانید پس از اینکه ریمل
 
کاملا خشک شد، روی مژه ها مقدار کمی اکلیل براق طلایی بریزید. سپس به وسط پیشانی و زیر برجستگی گونه های خود مقدار کمی پنکک طلایی ملایم بزنید. بقیه قسمت های صورت باید رنگ طبیعی خود را حفظ کنند. بر روی لب های خود نیز از رژلب بنفش براق و ملایم و یا قرمز خوشرنگ استفاده کنید آنگاه زیبایی شما با رنگ طلایی صد چندان خواهد شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان