ramazan
ramazan

خبر فوری: آلوده بودن این برنج های وارداتی

مجموعه : اخبار
خبر فوری: آلوده بودن این برنج های وارداتی
به گزارش نازوب، سخنگو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه دولت باید پاسخ گوی واردات برنج های آلوده به کشور باشد، گفت: سرطان زا بودن برنج های آلوده وارداتی مورد تأیید کارشناسان قرار گرفته است و مردم در خرید برنج دقت کنند.
 
مهرداد بائوج لاهوتی با تأکید بر اینکه سخنان ضد و نقیض مسئولان در خصوص کافی بودن تولید داخل و از سوی دیگر اقدام به واردات خود نوعی بی اعتمادی را در بین مردم به راه می اندازد، تصریح کرد: حتی در صورت تشخیص کمبود محصول یا کالایی در کشور باید واردات با در نظر گرفتن استانداردهای بهداشتی صورت بگیرد.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت شالیزارها در استان گیلان و ساخت ویلا در آن ها افزود: مسئولان یا اطلاع دقیقی از میزان تولید ندارند یا در جریان میزان و حجم واردات نیستند!
 
سخنگو  کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه دولت باید پاسخ گوی واردات برنج های آلوده به کشور باشد، گفت: سرطان زا بودن برنج های آلوده وارداتی مورد تأیید کارشناسان قرار گرفته است.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که کشور با توجه به آب و هوای مناسبی که دارد امکان تولید هر نوع محصولی را در خود جای داده است، تصریح کرد: توجه به امر تولید و کاهش وابستگی به واردات امری است همچون موتور محرک می تواند اقتصاد کشور را به جلو بکشد.
 
وی با بیان اینکه گویا عواملی خواهان نرسیدن کشور به مرز خودکفایی با دلایل سود جویانه درتولید برنج هستند، گفت: فاصله کمی تا رسیدن به خود کفایی برنج و رفع نیاز کشورباقی است که‌همت مسئولان را می طلبد.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: ادامه روند بی توجهی مسئولان به واردات برنج های آلوده و تهدید سلامت افراد موجب این شد که این بار نمایندگان به جای تذکر دادن به مسئولان کشور به مردم هشدار داده و خواهان توجه بیشتر آنان در حین خرید برنج شدند.
 
 سخنگو  کمیسیون عمران مجلس، یادآور شد: در صورت واردات هر نوع محصول آلوده به کشور علاوه بر وزارت صنعت، معدن و تجارت سازمان استاندارد کشور نیز مسئول بوده و باید پاسخ گو باشد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان