ramazan
ramazan

مراقب بلوتوث‌های تبلیغاتی باشید!!!

مجموعه : اخبار
مراقب بلوتوث‌های تبلیغاتی باشید!!!
به گزارش نازوب، سرهنگ هداوند با ارائه نکات امنیتی پیرامون خرید از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان و خودپردازها به شهروندان توصیه‌کرد: هنگام خرید از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها به نکات امنیتی خرید از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا خودپردازهای سیار توجه کنید.

وی با بیان اینکه برخی ازغرفه‌ها برای رفاه حال مردم درهنگام خرید با قراردادن دستگاه‌های کارت‌خوان یا خود‌پردازهای سیار سعی در خرید آسان دارند که شهروندان در این مورد به نکاتی توجه داشته باشند، گفت: مشتریان باید از غرفه‌دار بخواهند تا خود کارت‌بانکی را روی کارت خوان بکشد.

هداوند با بیان اینکه هرگز رمز خود را در مکان‌های شلوغ بیان نکنید، گفت: بعد از خرید بهترین گزینه برای امنیت کارت شما، تغییر رمز آن در خارج از نمایشگاه یا فروشگاه محل خرید است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهربا بیان اینکه کاربران نباید هرگز رمز خود را روی کارت‌بانکی یادداشت کنند، گفت: شهروندان درهنگام استفاده از خودپردازهای سیار حتما دقت داشته باشند تا تجهیزات اضافی روی آنها نصب نشده باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه‌ها هیچ‌گاه اطلاعات بانکی و مهم خود را روی گوشی قرار ندهید چراکه تلفن همراه شما، رایانه شخصی شما نیست، افزود: به دلیل حضور برخی از شرکت‌های تبلیغاتی که با ارسال بلوتوث روی گوشی سعی در تبلیغات نمایشگاهی دارند، مراقب افرادی که از این فضا برای بهره برداری‌های شخصی خود سودجویی می‌کنند، باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان