ramazan
ramazan

می‌خواهیم از ایران انتقام بگیریم!

مجموعه : اخبار
می‌خواهیم از ایران انتقام بگیریم!
نازوب، سرمربی کره جنوبی دوست دارد به جای ایران، ازبکستان به جام جهانی صعود کند. او در پی انتقام از ایران در دیدار هفته آینده است.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در انتخابی جام جهانی هفته‌ آینده به مصاف کره جنوبی می‌رود. این دیدار که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند جواز حضور آنها در جام جهانی برزیل را نهایی کند.

چوی کانگ، سرمربی کره جنوبی پس از پیروزی برابر ازبکستان سخنان عجیبی را بر زبان آورد. او از خشم خود نسبت به تیم ملی فوتبال ایران سخن گفت.

این مربی کره ای که به نظر می‌رسد هنوز از شکست یک بر صفر در تهران ناراحت است، مدعی شد: رفتار بد ایرانی‌ها را در تهران به خاطر می آورم. رفتاری که آنها با ما کردند اصلا خوب نبود. آنها میزبان خوبی نبودند و حق میزبانی را به جای نیاوردند. گذشته از این که چه تیمی به جام جهانی می‌رود، دوست دارم با هر قیمتی برابر ایران به پیروزی برسیم.

وی افزود: با صراحت هر چه تمام تر می‌گویم که از ایران بیشتر از ازبکستان بدم می‌آید. امیدوارم که ازبکستان به جام جهانی صعود کند. می‌خواهیم شکست یک بر صفر برابر ایران را جبران کنیم و از این تیم انتقام بگیریم.

در این گروه کره جنوبی با 14 امتیاز صدرنشین است. تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی که برابر لبنان به دست آورد، 13 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. ازبکستان و قطر هم به ترتیب با 11 و 7 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند، لبنان هم با پنج امتیاز قعر نشین است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان