بلایی که والدین بی رحم بر سر کودکشان آوردند! عکس

مجموعه : اخبار
بلایی که والدین بی رحم بر سر کودکشان آوردند! عکس

نازوب، یک پسر چهار ساله توسط والدینش در یک سلول زندانی شده و به او تا حد مرگ گرسنگی داده شد! همچنین به گفته قاضی دادگاه، دنیل پلکا در طول چندین ماه "ظلم غیرقابل جبران" در دستان مادرش ماگدلنا و ناپدری اش ماریوس کرزولک ،به عنوان تنبیه برای برداشتن غذا از یخچال مجبور به خوردن نمک شده بود.

به گزارش نازوب این پسربچه مدرسه ای آنقدر گرسنه بوده که ناهار همکلاسی هایش را دزدیده و از زباله ها غذا برمی داشته است و با وجود آنکه حداقل دو بار مسئولان مدرسه با آنها ملاقات داشته و در تماس بودند ، کودک بر اثر گرسنگی فوت کرده است.

 به گفته قضات دنیل زمانی که یافت شد بیش از 6 کیلو کمتر از حد طبیعی کودکی به سن او وزن داشته است .با وجود تمام تلاش ها برای احیای این کودک، ولی در بیمارستان اعلام شد که او فوت کرده است.

 

بلایی که والدین بی رحم بر سر کودکشان آوردند! عکس

 بازرس این پرونده اعلام کرد که بدن کوچک او برای پزشکان به طرز شوکه کننده ای لاغر بوده است و این مورد را با شخصی که در جنگ جهانی دوم در اردوگاه های کار اجباری دچار این وضعیت می شدند مقایسه کرده اند.به گزارش نیک صالحی زمانی که پزشکان سعی داشتند شاخص توده بدن او را به دست آورند ، آنقدر پایین بود که نمی توانستند با آن میزان اندازه گیری کنند.

همچنین گفته می شود که دنیل را در اتاقش و درون یک اتاقک جعبه ای دست ساز خانگی، همانند سلول و بدون هیچ دستگیره دری در داخل آن، نگاه داشته بودند تا " آرامش" را برقرار کنند! پیامک های رد و بدل شده ای بین این زوج ، آلوکزاک 27 ساله و کرزولک 33 ساله یافت شده که مدرک محکمی بر مجرم بودن آنها است.

 در زمان رسیدن به بیمارستان، پزشکان متوجه کبودی در پیشانی، شانه و پشت او شدند، آزمایشات بعدی نیز آشکار کرد که او از 24 ناحیه از جمله سر، بدن، هر چهار دست و پا دچار دچار جراحت بوده و سطح سدیم در بدنش بیش از حد طبیعی بوده است.

  بلایی که والدین بی رحم بر سر کودکشان آوردند! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان