ramazan
ramazan

بازیگر خانم، نه خداحافظی کردم نه ممنوع‌التصویر ام!

بازیگر خانم، نه خداحافظی کردم نه ممنوع‌التصویر ام!

نازوب، مریم امیرجلالی گفت: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودم تا در 22 خرداد ماه کنسرتی را در شهر شیراز برگزار کنم اما چون درگیر بازی در سریال «دروازه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده بودم برگزاری این کنسرت را به بعد از ماه رمضان موکول کردم.

وی اضافه کرد: علاقه من به موسیقی بر کسی پوشیده نیست. من از دوران کودکی‌ام به این حرفه علاقمند بودم و همیشه دوست داشتم در بستری درست این هنر را دنبال کنم و خب مدتی قبل شرایط پرداختن به موسیقی برایم فراهم شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در راستای بازیگری به هنر موسیقی که همواره برای من در الویت قرار داشت بپردازم.

 

امیر جلالی تصریح کرد: از زمان برگزاری کنسرتم شایعات پیرامون من بالا گرفت ابتدا عده‌ای در رسانه‌ها موضوع خداحافظی‌ام از دنیای بازیگری را به نقل از من مطرح کردند، در حالی که در هیج جا این موضوع را مطرح نکرده بودم چرا که به نظر من موسیقی با بازیگری هیچ منافاتی ندارد و شما می‌توانید

در هر دو عرصه به فعالیت بپردازید بعد از گذشت مدتی هم شایعه ممنوع‌التصویری‌ام در محافل خبری و رسانه‌ها به گوش می‌رسید این خبر حسابی من را شوکه کرد چرا که در آن آمده بود امیر جلالی به دلیل برگزاری کنسرت، دیگر نمی‌تواند در فیلم و سریالی بازی کند.

 

او ادامه داد: این در حالی است، که طی مدت اخیر صرفا به دلیل فیلمنامه‌های ضعیف کم کار شده بودم اما در۲ برنامه زنده در ایام عید از جمله «سین مثل سریال» حضور داشتم، از طرفی این روزها در حال بازی در سریالی به مناسبت ماه رمضان هستم. که این موضوع خودش به نوعی این شایعات را تکذیب می‌کند.

 

بازیگر «ترش و شیرین» و «خانه به دوش» بیان کرد: من نمی‌دانم چرا دوستان خبرنگار تا این حد اصرار به خداحافظی و ممنوع‌الکاری من دارند بی‌شک اگر خبری در این مورد شد به شکل موثق خودم در اختیارشان قرار می‌‌دهم جای تاسف دارد که اهالی قلم به راحتی دست به شایعه پراکنی می‌زنند و بدون آن‌که از صحت خبرشان مطمئن باشند آن را رسانه‌ای می‌کنند.

 

او در مورد زمان برگزاری کنسرتش گفت:

بعد از ماه رمضان کنسرت بزرگی را در شیراز برگزار می‌کنم و شکی ندارم که این کنسرت با استقبال کم نظیری از جانب مخاطبان مواجه می‌شود هر چند که کنسرتی را که سال گذشته در تهران برگزارکردم با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه گشت اما توقعات من را بر آورده نکرد بخشی از این موضوع به این دلیل بود که این کنسرت با تعطیات چند روزه همزمان شد و به همین دلیل بسیاری از تهرانی‌ها در سفر بودند و نتواستند با وجود علاقه ای که داشتند به این کنسرت بیایند اما این موضوع را در کنسرت جدیدم جبران می‌کنم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان