ramazan
ramazan

خانم بازیگر جوان و معروف سینما گزارشگر فوتبال میشود

خانم بازیگر جوان و معروف سینما گزارشگر فوتبال میشود

نازوب، بهنوش بختیاری سال متفاوتی را شروع کرده است. اگر تا قبل از این بهنوش بختیاری را با فیلم ها و نقش های کمدی می شناختیم به نظر می رسد که امسال برایش سال تحول است و او ژانرهای تازه ای را برای ادامه کارش انتخاب کرده است. خانم بازیگر می گوید قصد دارد در هر کاری سرک بکشد و خودش را محک بزند و ببیند که آیا می تواند فعالیت های متفاوتی هم انجام دهد یا نه. یکی از همین کارهای متفاوت او قبول کردن «رالی ایرانی» است. بهنوش بختیاری از دسته افرادی است که کمتر ریسک می کند و کارهای پرهیجان کمتر انجام می دهد اما در «رالی ایرانی» شرکت کرد و به نظر می رسد این آغاز ماجراست. 

 بهنوش بختیاری این روزها سر کار فیلمی با عنوان «گاهی تلخ گاهی شیرین» است. خودش می گوید: «کارگردان فیلم آقای عابدینی است و نام اولیه آن «دلبردگی» بود. فکر می کنم برای شرکت در جشنواره آماده می شود. این فیلمی است که برای اولین بار یک نقش اول درام را بازی می کنم. من به شدت علاقه دارم که در این سبک فیلم بازی کنم، چرا که عقیده دارم در فیلم های درام همه چیز واقعی تر است.

ما بازیگران طنز کمدی، همه یک اندوه و تلخی در وجودمان است که هیچ وقت فرصت بروزش را نداشته ایم. زمانی که فرصت بازی در یک فیلم درام و جدی را داریم با بعد تازه ای از شخصیت و روحمان آشنا می شویم. ابعادی که برای خود ما هم خیلی عجیب است. من فیلمنامه را خواندم و به نظرم کار خوبی بود، اینکه چطور ساخته و و پرداخته می شود را نمی دانم اما تمام تلاشم را کردم که بهترین را اجرا کنم.

تا به اینجای کار از خودم و نتیجه کار راضی هستم. اطرافیان هم که بازی ام را می بینند، به من می گویند که به اشتباه وارد طنز شده بودیم!» بهنوش بختیاری گزارشگر فوتبال می شود! بهنوش بختیاری در این چند ساله به دنبال این موقعیت بوده و حالا که آن را به دست آورده، خوشحال است. از دیگر کارهایی که او انجام داده. می توان به فیلم «پنج ستاره» مهشید افشارزاده اشاره کرد: «در این فیلم هم من یک نقش جدی داشتم و به شدت آن را دوست دارم. برنامه آینده ام در بازیگری، یک کار تئاتر است.

دوست دارم یک کار نمایشی انجام بدهم. در واقع باید بگویم که دوست دارم در هر حیطه ای سرک بکشم و خودم را امتحان کنم. علاقه ندارم که تنها در یک ژانر فعال باشم. امسال پنج با شش کار طنز را رد کردم چرا که می خواستم کارهای جدی تری را انجام دهم.» بهنوش بختیاری در یک کار دیگر به نام «تقدیر نهایی» به کارگردانی محسن توکلی بازی کرده است. باز هم یک نقش جدی دیگر: «تازه یک سریال هم به نام «عصر پاییزی» دارم که از شبکه یک پخش می شود. در این سریال هم نقش یک دختر عقب مانده ذهنی را دارم. این نقش را هم به خاطر متفاوت بودنش قبول کردم. ایفای نقش یک عقب مانده ذهنی درست همان فرصتی بود که من دنبالش بودم چرا که دوست نداشتم یک نقش عادی را بازی کنم. این کار به کارگردانی اصغر نعیمی است.»

شاید همه آنچه گفتیم برای کسی مثل بهنوش بختیاری تازه و متفاوت باشد، اما مطمئنا متفاوت ترین کاری که او امسال انجام داده، گزارشگری فوتبال است! بله گزارشگری: «من خیلی به فوتبال و گزارش کردن علاقه دارم و به همین خاطر این کار را انجام داده ام. در واقع کاری است برای کودکان و نوجوانان گزارش بازی کامپیوتری فوتبال برای اولین بار است که یک خانم فوتبال گزارش می کند. من این کار را انجام دادم چرا که هم فوتبال و هم بچه ها را دوست دارم. نتیجه کار هم خارج از حد تصورم شده است و محصول نهایتا تا هفته دیگر به بازار می آید. یک گزارش واقعی فوتبال که همراه یکی از دوستان گزارشگر لالیگا انجامش داده ایم و اصلا اسم کار هم «گزارش فوتبال» است.» این تمام قصه نیست. بهنوش بختیاری قصد دارد یک مدرسه فوتبال مخصوص دختران را هم راه بیندازد: «قصد داریم که یک مدرسه فوتبال دختران راه بیندازیم که خانم ها هم فوتبال یاد بگیرند و کم کم راه برایشان باز شود. در این مدرسه فوتبال هم من سمتی خواهم داشت که بعدا می گویم.» شاید باید خود را برای مواجهه با یک بهنوش بختیاری ناشناخته آماده کنیم. سلام خانم گزارشگر!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان