ramazan
ramazan

خبر خوش برای خریداران خانه و مسکن

مجموعه : اخبار
خبر خوش برای خریداران خانه و مسکن

نازوب، عده‌ای از بنگاهداران املاک اظهار می‌کنند که به دلیل رکود سنگین و عدم توانایی خرید، حجم‌اندکی از فروشنده‌ها قیمت‌های پیشنهادی فروش خود را به اصطلاح شکسته‌اند و از سوی دیگر هم در بین آگهی‌های فروش واحدهای مسکونی، هستند فایل هایی که مالکان عنوان کرده‌اند فوری یا به دلیل پول لازم بودن قصد فروش واحدشان را دارند.

در همین رابطه بنگاهداری در خیابان گیشا به «دنیای اقتصاد» گفت: هفته گذشته تعدادی از فایل‌های فروش با افت قیمت مواجه شدند.

این مشاور املاک دلیل سیر نزولی قیمت را عدم رونق در معاملات خرید و فروش و همچنین پول لازم بودن فروشنده‌های واقعی اعلام کرد.

وی درباره میزان افت قیمت این دسته از واحدهای مسکونی تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 10 درصد قیمت برخی از واحدهای مسکونی کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که این سیر نزولی حداقل تا 15 درصد ادامه خواهد داشت.

وحیدی با توجه به این رویداد دلخواه خریداران تاکید کرد: متقاضیان مسکن متوجه این موضوع شده‌اند و به همین دلیل این روزها بیشتر به بازار مراجعه می‌کنند؛ اما نه به این دلیل که 100 درصد خرید داشته باشند، بلکه فاصله قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها را در مقایسه با نرخ پیشنهادی خود ارزیابی کنند.

وی علاوه براین به این مساله اشاره کرد: خریداران با مراجعه به بنگاه‌های املاک و در حین رو به رو شدن با فروشنده‌ها شروع به چانه زدن می‌کنند تا بلکه بتوانند مالک را راضی به تخفیف بیشتر بکنند.

تعدادی از واحد مسکونی که مالکان‌شان تصمیم جدی برای فروش واحدشان دارند، به این شرح است:

در محدوده خیابان سپه یک واحد مسکونی 50 متری با کلیه امکانات متری 3 میلیون و 550 هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است که مالک اظهار کرده تصمیم به فروش فوری دارد.

از طرف دیگر در غرب تهران یعنی در منطقه تهرانسر واحدی به متراژ 51 متر مربع به همراه 20 میلیون تومان وام به دلیل پول لازم بودن به قیمت 160 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.
 

خبر خوش برای خریداران خانه و مسکن


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان