ramazan
ramazan

رقص دختران و پسران در سینما

مجموعه : فرهنگ و هنر
رقص دختران و پسران در سینما
نازوب، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سیطره ناجا بر تمام فضاهای مجازی و اطلاع‌رسانی قابل مقایسه با سال 88 نیست، تاکید کرد که ناجا با قدرت تمام آمادگی مهار هرگونه حاشیه‌سازی در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری شامل اردو كشی خیابانی طرفداران یك نامزد تایید صلاحیت شده یا اغتشاشات هواداران یك نامزد رد صلاحیت شده را دارد.

موج ادبیات فمینیستی در سیما
مهر نوشت، سردار احمدی‌مقدم در همایش مسوولان و رابطین انصار حزب‌الله با بیان اینکه اگر مقاومت سرسختانه ناجا مقابل هجمه‌ها نباشد بی‌حجابی در ایران رسمی خواهد شد، افزود: گرچه ورود به جزئیات و مصادیق دردی از ما در این جلسه درمان نمی‌كند اما باید گفت ترویج سبك زندگی غربی دررسانه ملی ما نیز رواج شدیدی دارد.

بنده برحسب ساعات كاری، می‌توانم درطول روز دقایقی را پیش از اذان ظهر به تماشای برنامه‌های سیما بپردازم. من شاهدم حتی در برنامه‌هایی كه زنان متدین به عنوان كارشناس برنامه حضور دارند، ادبیات مكتب فمینیسم موج می‌زند. این درحالی است كه اتفاقا كارشناسان زن حاضر درآن برنامه سریالی پیش از اذان ظهر، براساس روال تعریف شده درآن قرار بود به نفی سبك زندگی غربی بپردازند.

روزانه 40 نفر از خیابان جمع كردیم
وی به کارشکنی‌های صورت گرفته در مورد گشت ارشاد اشاره کرد و افزود: البته این موضوع درآغاز دوره دهم ریاست‌‌جمهوری در مورد گشت‌های ارشاد با بداخلاقی و كار شكنی آغاز شد. براین اساس معترضین بدحجاب‌ها را به 4 دسته تقسیم کرده بودند.

وی گفت: آنها گروه اول را معترضین سیاسی جنبش سبز عنوان كردند و گروه دوم را شامل زنان خیابانی دانستند. در این دسته‌بندی گروه سوم مانكن‌هایی بودند كه توسط تولیدكننده‌ها و فروشندگان لباس استخدام می‌شدند تا البسه مد روز را درمعابر تبلیغ كنند و البته گروه چهارم غفلت زده‌ها هستند كه باید از سه گروه اول تفكیك شوند و می‌گفتند تنها با همان سه گروه اول برخورد شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اعتراض این افراد درحالی بود كه تعداد افراد جمع‌آوری شده از سطح خیابان توسط ناجا در كل تهران روزانه تنها 40 نفر بود. درشرایطی كه همه می‌دانیم براساس معیارهای تعریف شده شرع، این تعداد با طی طریق در فاصله چند ده متر از همین خیابان جمهوری به دو اتوبوس هم می‌رسد.

رقص دخترها و پسرها در سینما
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد:برخی كارها مهیا‌ساز بستر فساد است؛ یك نمونه آن پخش مستقیم مسابقات فوتبال در سینماها به شكل مختلط بود كه شاهد وقوع صحنه‌های فجیعی درآن بودیم در موقع رد و بدل شدن گل دختران و پسران یكدیگر را در آغوش می‌گرفتند یا روی سن نمایش می‌رفتند و می‌رقصیدند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان