ramazan
ramazan

راهنمای چیدمان و دکوراسیون منزل با دنیای رنگها

راهنمای چیدمان و دکوراسیون منزل با دنیای رنگها
نازوب،استفاده از رنگها در دکوراسیون داخلی امری شایان توجه است که اگر به درستی انجام پذیرد می تواند بیشترین بار دکوراسیون را به دوش بکشد تا شما از فضای اطرافتان احساس رضایت و زیبایی داشته باشید . در اینجا به توضیح مختصری برای استفاده از رنگ در چند فضا می پردازیم :
 
سبزی، دوست داشتنی:
دیوار ها را با یک رنگ آمیزی تازه نو کنید. اینجا همراهی رنگ سبز روشن با سبز تیره بالش ها فضایی دوست داشتنی را برای دور هم بودن با اعضای خانواده و یا دوستان به وجود می آورد . یک قالیچه رنگی هم  به این ترکیب اضافه شده تا به اتاق حس زندگی ببخشد.

برجسته کردن رنگ زرشکی و سبز

اساس طراحی این اتاق یک طرح رنگی قوی است .همراهی زرشکی و سبز زیتونی نشان می دهد که تفاوت رنگها بسیار جذاب است .تکرار رنگ سبز بر روی دیوار ها وبالش ها جدابیت بصری واحدی را به این مجموعه اضافه کرده است .
 
رنگ های محرک

از پارچه ها به عنوان محرک های رنگی برای اجرای دکوراسیونی رنگی در اتاق استفاده کنید.پارچه هایی به رنگ آبی ، زرد و قرمز با طرح های سفید و زرد لیمویی که اتاق را به فضایی آرام تبدیل می کند. استفاده از رنگ های تند، دیواری به رنگ سفید را می طلبد .
 
شومینه ای شاد
 
اتاق نشینمن این ویلا به خاطر استفاده از روکش سبز و سفید ، روشن و زیباست .کاشی های سبز رنگ در بدنه شومینه یک ضربه رنگی را به وجود می آورد واین فضا را تماشایی تر می کند.تیرگی کتابهای کتابخانه به یک منبع رنگی در این فضا تبدیل شده است.

تضاد رنگها

روشنی ذاتی دیوارها و وسایل، زمینه استفاده از رنگها را در اتاق فراهم می کنند.مثل رنگ آبی قاب روی دیوار ، صندلی سبز آنتیک و بالشهای طرح دار . صندلی ها یک میز روستایی آبی رنگ قهوه را احاطه کردند که جایگاه بسیار خوبی برای جمع شدن افراد خانواده است .

غروب آفتاب

با الهام از رنگ نارجی فضای اتاق گرم و مهیج شده است .رنگ قرمز رویه های مبل ها به اتاق سبکی دلنشین می بخشد و کوسن های طرح دار و رنگی جذابیت و صمیمیت این فضا را کامل می کند . 

دیوار های شگفت انگیز

برجستگی دیوار را دراین اتاق مدیون جزئیات زیرکانه معماری ورنگها هستیم . دیوارهایی به رنگ سبز روشن جانشین دیوار های بی روح شده است وقاب های روی دیوار برجستگی دیوارها را مضاعف کرده است .

آرامش

آبی ملایم وسبز به خوبی در این اتاق ترکیب شده اند.طیف های رنگی ، عمق وجذابیت را اضافه می کنند تا دکورکردن این فضا  به اتمام برسد . استفاده از هفت طیف رنگی که متعلق به یک خانواده هستند یک دگرگونی ظریف وزیرکانه را در فضا ایجاد کرده است.

فرش جادویی

کف پوش محیط اغلب نادیده گرفته می شود، اما در صورتی که درست استفاده شود جلب توجه خواهد کرد. محیطی که کفپوش بدی دارد را می توانید با یک قالیچه گل دار جذاب بپوشانید.
 
برجستگی طبیعی
یک راه ساده برای تغییر در فضا بدون نیاز به برهم زدن آراستگی موجود، استفاده از کوسن های رنگی است . رنگ نارنجی تیره ، روشنی سرد آبی دیوار ها را قطع می کند. اما همین طراحی غیر منتظره رنگی در عین آرامش اتاق طرحی متفاوت را به نمایش می گذارد. آراستن فضا با استفاده از قطعات ساده راهی قابل اجرا برای دکور کردن است . تعویض کوسن ها ارزان تر از تعویض کاناپه می باشد.
 
برجسته و روشن
 
استفاده از رنگهای روشن و طبیعی این اتاق را تبدیل به فضایی مطلوب برای خانواده ها کرده است .فرش چارخانه به طرز زیبایی در دکوراسیون این فضا دخیل است .

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان