ramazan
ramazan

آزار جنسی کثیف این پرستار زن از کودکان

مجموعه : اخبار
آزار جنسی کثیف این پرستار زن از کودکان
نازوب، یک زن 33 ساله اهل ماساچوست آمریکا در اقدامی عجیب به جای نگهداری از کودکان متهم به سوء استفاده و آزار جنسی شده است و قاضی با شواهد به دست امده دریافت که وی برای خودش در خانه دو کودکی که از آنها پرستاری می کرد "خانه وحشت" ساخته بود.
"کریستال گودی" نام این زن کودک آزار است که توسط مادر این کودکان استخدام شد تا از دختر 4/5 ساله و پسر 3 ساله اش در سال 2009 در منزل نگهداری کند.
به گواهی این مادر بعد از 3 ماه متوجه تغیراتی در کودکانش شد که تصمیم گرفت که دیگر کودکانش را به این پرستار بچه نسپارد.
به گزارش نازوب، این زن کودک آزار پس از 2 روز جلسه محکامه که در آن هیات آن شامل 3 مرد و 3 زن می شد و یک قاضی به نام دبرا شاپتیز بود به 18 ماه از دو سال و نیم سال به زندان محکوم شد و عمل او در دسته محکومیت های آزار جنسی ثبت شد.
این مادر نخستین بار زمانی متوجه رفتار کودکانش شد که دختر کوچکش بعد از محکم لگد زدن به گودی خود را در کمد زندانی کرده و بدون کنترل جیغ می کشید. سپس بچه ها دچار شب ادراری شدند، پسر کوچکش دچار تیک های عصبی شد و هر دو کودک دچار کابوس های شبانه می شدند.

به گفته این دو کودک : پرستار آنها در روز نخست کاری اش به آنها لگد زده است و آن دختر که اکنون 8 سال دارد حتی اظهار داشت که آن زن به نقاط حساس او دست زده است و حتی به روی پسر کوچک دراز کشیده است.
این زن که گویا به فیلم های ترسناک علاقه زیادی داشته به کودکان این فیلم ها را نشان می داد و  خودش همانند خون آشام ها و یا به شکل یک هیولای گرگی لباس می پوشید تا آنها را بترساند.
مادر این کودکان پس از ده ماه از استخدام این زن متوجه این موضوع می شود، زمانی که ناگهان دخترش را در حین یک رفتار ناشایست می بیند.
این دختر ابراز داشت که او و برادرش به والدین شان درباره رفتارهای گودی چیزی نمی گفتند ،چرا که او آنها را تهدید کرده بود که برمی گردد و به آنها آسیب می زند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان