زمان ابطال کارتهای اجاره‌ای گازوئیل

مجموعه : اخبار
زمان ابطال کارتهای اجاره‌ای گازوئیل
به گزارش نازوب به نقل از تسنیم، بالاخره مهلت 20 روزه دولت به قاچاقچیان به سر آمد و از فردا (اول تیرماه) تمامی کارت های سوختگیری گازوئیل که به صورت اجاره ای در سوختگیری مورد استفاده قرار گیرند، باطل شده و جایگزینی برای آن صادر نخواهد شد.

دوازدهم خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد کارت های اجاره ای گازوئیل از اول تیرماه در صورت مشاهده باطل می شوند. اگرچه شنیده ها حاکی از کم تأثیر بودن این ضرب الاجل دولت در استفاده از کارت های اجاره ای گازوئیل بود اما از فردا رویه برخورد با متخلفان با گذشته متفاوت است.

از فردا بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با نظارت مستمر بر نحوه سوختگیری در جایگاههای سوخت، اقدام به شناسایی و ابطال کارت های اجاره ای گازوئیل می کنند. این نظارت در گذشته به صورت ادواری انجام می گرفت. مدیران مربوطه در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هنوز در خصوص اینکه این نظارت مستمر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اظهار نظری نکرده اند اما به نظر می رسد این بار عظم دولت برای جمع آوری کارت های اجاره ای در بخش نفت گاز جدی است.
سوخت گیری با کارت های اجاره ای که در مورد گازوئیل به طور قابل توجهی افزایش یافته بود، در مورد بنزین نیز گزارش شده اما هنوز برای جمع آوری کارت های اجاره ای بنزین ضرب الاجل و یا برنامه ای از سوی مدیران دولتی اعلام نشده است.

البته این موضوع به معنای آسودگی خیال قاچاقچیان نخواهد بود چرا که مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور پیش از این سوخت گیری با کارت های اجاره ای را از هر نوع غیرقانونی اعلام کرده و تأکید کرده اند که کارت های اجاره ای در صورت کشف باطل می شوند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان