ramazan
ramazan

کوتوله ای که کابوس دختران جوان در تهران شد! عکس

مجموعه : اخبار
کوتوله ای که کابوس دختران جوان در تهران شد! عکس

کابوس دختران تهران تمام شد.

 

دختران جوان و زنانی که با ترس و دلهره مدتی در شمال تهران خواب و آرامش نداشتند و بالاخره کابوس آنها به اتمام رسید.

طی گزارش های دریافتی از دختران و زنان شمال نشین تهران، مبنی بر این که یک کوتوله با تهدید و سلاح سرد آن را ها لخت و سپس زورگیری می کند.

این خانم ها که بیان داشتند مدتی است که، پسر یک متری با یک دستگاه موتورسیکلت تندرو  با تهدید و سلاح سرد به آنها تعرض می کند.

پلیس نیز به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهم را در  اولویت کار خود قرار داد. ماموران پس از اینکه با چند شاکی صحبت کردند توانستند اطلاعاتی را در خصوص مشخصات ظاهری متهم به دست آورند.

به دنبال این موضوع اطلاعات کسب شده از قربانیان به تمامی واحد های گشتی شمال تهران اعلام شد.

در این راستا واحد گشتی کلانتری 101 تجریش در حال گشت زنی در ساعت 20 و 55 دقیقه در خیابان الهیه بود که پسر جوان کوتوله‌ای را با همان مشخصات دریافت شده، شناسایی کرد.

پسر جوان با رویت ماموران با موتورسیکلت کوچک خود اقدام به فرار کرد که طی یک تعقیب و گریز کوتاه متهم تعادل خود را از دست داد و به زمین برخورد کرد.

 کوتوله ای که کابوس دختران جوان در تهران شد! عکس

رئیس کلانتری 101 تجریش، سرهنگ سعید کفراشی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:

متهم به نام مهران 19 ساله در مرحله اول اعمال مجرمانه خود را انکار کرد ولی زمانی که شاکیان وی را در کلانتری شناسایی کردند و با توجه به ادله کافی لب به اعراف گشود و به ده‌ها فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد از دختران در خیابان‌های فرشته، دربندی، الهیه، شریفی منش، خزر و تختی اعتراف کرد.

زنان و دختران این منطقه گفتند: با وجود خبر دستگیری این کوتوله ی مزاحم ما همچنان ترس استرس داریم، شبها کابوس می بینیم و قادر به انجام کارهای روزمره و بیرون از خانه نیستیم.

پلیس آگاهی منطقه شمال با توجه به گفته های این خانم ها اعلام کرد: ما نیروهای گشت در این منطقه را برای حفظ امنیت و آسودگی خانواده ها بیشتری می کنیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان