ramazan
ramazan

رابطه همزمان و نامشروع خانم وزیر با 8 مرد! عکس

رابطه همزمان و نامشروع خانم وزیر با 8 مرد! عکس
نازوب، این زن ۴۷ ساله که زندگی عشقی بسیار شلوغی و پرباری داشته اولین وزیر دادگستری خانم در فرانسه است!
وی یک فرزند نا مشروع هم دارد ولی بخاطر اینکه در زمان بچه دار شدن با هشت مرد بصورت همزمان در ارتباط بوده است و معلوم نیست پدر فرزند او چه کسی است! به گزارش نازوب رشیده داتی احتمال می دهد که یک تاجر میلیاردر ۶۸ ساله پدر دخترش باشد بنابراین او را به دادگاه فراخوانده تا آزمایش زنتیک تشخیص والد روی او انجام شود. این دختر بچه که زهره نام دارد اکنون ۳ ساله است و با مادرش زندگی میکند.
 
وکیل این تاجر معروف فرانسوی میگوید او تنها یکی از مردانی است که این زن هوس باز با آنها در ارتباط بوده است و از کجا میتواند انقدر مطمئن باشد که او پدر فرزندش است. او میگوید میتواند با دلیل و مدرک ثابت کند که این زن علاوه بر این تاجر با ۸ مرد دیگر به صورت همزمان در رابطه بوده است.
 
این افراد شامل : یک مجری تلویزیونی، یک وزیر، یک مشاور ارشد، یک نخست وزیر اسپانیایی و یکی برادران سارکوزی و یک وکیل قطری و یک تاجر هستند. طبق قوانین فرانسه هر شخصی میتواند از انجام چنین آزمایشاتی سر باز بزند و این مسئله دلیل متهم بودن آنها نیست.
 
این خانم که یک دورگه افریقایی فرانسوی است از دهه ۲۰ سالگی اش بصورت مجرد زندگی میکند و از سال ۲۰۰۷ وارد کابینه سارکوزی شد. او ثروتی ۵۰۰ میلیون پوندی دارد و گفته میشود رابطه نزدیکی با سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه داشته  است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان