تشویق زنان به چند همسری توسط این فرقه!

مجموعه : فرهنگ و هنر
تشویق زنان به چند همسری توسط این فرقه!

به گزارش نازوب، نشست خبری «نجات‌ یافتگان تشکیلات بهائیت» عصر دوشنبه سوم تیر ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با حضور جدا شدگان این فرقه انحرافی برگزار شد.

مهناز رئوفی، یکی از افراد جدا شده از این فرقه در خصوص مقام زن در این فرقه ضاله گفت: مقام زن در بهائیت و اسلام متفاوت است. در بهائیت الگوی ما «زرین‌ تاج» بود که بهاء آن را قرةالعین و قاهره می‌نامیدند. این خانم در قلعه شیخ طبری در جمع مردان با لباس حریر ظاهر شده و کشف حجاب کرد.

وی ادامه داد: این زن که الگوی زنان بهائی می‌باشد، اعلام کرد که زنان می‌توانند به هر تعداد که می‌خواهند شوهر داشته باشند و زن اگر از همسرش صاحب فرزندی نشد می‌تواند از مردان دیگر باردار شود.

این نجات یافته تشکیلات فرقه بهائیت با بیان اینکه در تعالیم مرزی برای حجاب نیست،‌ گفت: به عنوان نمونه فردی به عنوان الگوی ما معرفی کردند که شناگر بین‌المللی بود و در رسانه‌ها با لباس مخصوص شنا ظاهر می‌شد.

در بخش دیگری از این جلسه سیدکاظم موسوی کارشناس فرقه‌های انحرافی با بیان اینکه قدرت‌های سلطه برای خارج کردن شیعه از صحنه سیاسی و اجتماعی تلاش زیادی کردند، یادآور شد: آنها در این مسیر امام عصر شیعیان را هدف قرار دادند.

وی با اشاره به ادعای فردی به نام میرزا علی محمد شیرازی معروف به باب به عنوان امام عصر، اظهار داشت: این فرقه بر اساس گفتار اندیشمندان و مورخان، برپایه دروغ، خیانت، جنایت و جاسوسی به سود بیگانه به حیات خود ادامه می‌دهد.

این کارشناس فرقه‌های انحرافی جریان بابی‌گری و بهایی‌گری را اساساً دین و شریعت ندانسته و افزود: بر همین اساس بهائیت یک تشکیلات است که با دین ارتباطی ندارد. این فرقه زمانی با حضور انگلیس شکل گرفت و امروز با حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل به حیات خود ادامه می‌دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان