ramazan
ramazan

کار وحشتناک این ستاره فوتبال در بزم شبانه!

مجموعه : اخبار
کار وحشتناک این ستاره فوتبال در بزم شبانه!
به گزارش نازوب، راز جنایت ستاره فوتبال آمریکا زمانی فاش شد كه نگهبان یك پارك جسد زن و شوهر جوان را هنگام صبح در میان علفزار پیدا كرد. در جریان تحقیق پلیس روشن شد این مرد جوان كه از بازیكنان تیم فوتبال بوستون بود همراه با همسرش، شب پیش در خانه ویلایی آرون هرناندز ستاره فوتبال تیم ماساچوست در یك مهمانی شركت داشتند.

در تحقیقات بعدی روشن شد كه هرناندز پس از افراط در نوشیدن مشروب و در حال مستی با شلیك گلوله به زن و شوهر جوان، آن‌ها را به قتل رسانده و سپس اجسادشان را در پارك نزدیك محل زندگی‌اش انداخته است. كارآگاهان پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كرده‌اند و به گفته سخنگوی دادستان بریستول؛ بازجویی از متهم (آرون هرناندز) ادامه دارد.

به‌ گزارش یكی از شبكه‌های خبری «آرون هرناندز» پس از كشتن زن و شوهر جوان خدمه‌ای را برای چند ساعت در خانه‌اش استخدام كرده بود تا آثار خون را از محل جنایت پاك كنند.گروهی از خبرنگاران شبكه‌های خبری در ماساچوست جلوی در خانه ستاره معروف فوتبال تجمع كرده بودند تا خبر دستگیری وی را گزارش دهند.خانواده‌های قربانیان از توجه ویژه رسانه‌ها درباره خبر دستگیری ستاره معروف فوتبال قدردانی كردند.

به گزارش پلیس فوتبالیست 23 ساله به نام «ادین لیود» كه در تیم نیمه حرفه‌ای بریستول بازی می‌كرد به همراه همسرش قربانی این جنایت شبانه شده است. این فوتبالیست جوان یكی از مدل‌های لباس ورزشی برند معروف پوما هم بوده است.

فیلم‌های ثبت شده توسط دوربین‌های مداربسته اطراف خانه «هرناندز» نشان می‌دهد درست یك ساعت قبل از حادثه تیراندازی؛ هرناندز با فوتبالیست تیم بریستول (جوان مقتول) در حال بحث ومشاجره بوده است.

 به گفته همسایه‌های ارون هرناندز صدای تیراندازی حدود ساعت 3 بعداز نیمه‌شب از داخل خانه فوتبالیست معروف شنیده شد و بعد از اعزام تیم پلیس ماموران به مدت 3 ساعت خانه این بازیكن معروف را تفتیش كردند ولی آثاری از صحنه درگیری و تیراندازی پیدا نشد و «هرناندز» هرگونه تیراندازی را انكار می‌كرد.

با اعلام خبر پیدا شدن اجساد «ادین لیود» و همسرش توسط مامور پارك، ماموران پلیس به محل پیدا شدن اجساد زن و شوهر اعزام شدند و سپس آرون هرناندز را به عنوان نخستین مظنون دستگیر كردند. هنوز محاكمه این فوتبالیست معروف آمریکایی شروع نشده و وی نیز حاضر نیست به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ بدهد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان