این زوج از اوج خوش شانسی به بد شانسی رسیدند!!

این زوج از اوج خوش شانسی به بد شانسی رسیدند!!
نازوب، یک برنده بخت آزمایی که یکباره 1.8ملیون پوند برنده شده بوداکنون اقرارکردکه ازپول برنده شده اش تنها7 پونددربانک باقی مانده است. راجر گریفیت پول جایزه را صرف خرید اتومبیل های لوکس ، معاملات تجاری، تشکیل مجدد گروه موسیقی دوران نوجوانی اش کرده است.

در یک دوره او هر روز 340 پوند از سود جایزه عایدی داشت ولی پس از آن معاملات بد طراحی شده باعث تمام شدن تمام پول نقدش شد.

این پدر 42 ساله که پدر دو فرزند است پول بخت آزمایی اش را به "جام زهر" تشبیه کرد چرا که پس از آن باعث از هم پاشیدن زندگی مشترک و از دست دادن خانه شان شد.

 

این زوج از اوج خوش شانسی به بد شانسی رسیدند!!

آقای گریفیت در زمینه IT کار می کرد ولی پس از برنده شدن جایزه 1.8 ملیون پوندی در سال 2005 شغلش را ترک کرد. او و همسرش لارا فورا از کارشان استعفا داده خودشان را در یک سبک زندگی تجملی با پول بادآورده غرق کردند.

به گزارش نازوب، آنها خانه جدیدی به ارزش 670000 پوند خریداری کرده و هر سال 20،000 پوند خرج شهریه مدارس فرزندانشان کردند و در تعطیلات نیز به نواحی گرمسیری نظیر فلوریدا و دوبی سفر می کردند.

آقای گریفیت همچنین 25،000پوند صرف کرد تا آلبومی را با گروه موسیقی قدیمی اش ، FMB، تهیه کند که در آخر با فروش تنها 600 نسخه ، گروه منحل شد.

ولی اوضاع وقتی بدتر شد که این زوج در یک سالن زیبایی در وست یورکشایر200،000 پوند سرمایه گذاری کردند . آنها امیدوار بودند درآمد حاصل از این کار باعث شود سطح زندگی خود را از درآمد ثابت ارتقاء داده و موجب رشد بیشترشود ولی بحران مالی و کسادی کار ضربه سختی به آنها زد.

در سال 2010 آنها خانه شان را نیز از دست داده و بعد از 14 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و آقای گریفیت مجبور به فروش بیشتر دارایی هایش شد تا بدهی ها را صاف کند و اکنون از والدینش پول قرض می کند.

او در این مورد گفت:" بسیار احساس شرمندگی می کنم که اصلا در این زمینه هوشمندانه عمل نکردم ، فکر می کردم خیلی روشن فکر و تحصیل کرده ام، ولی روش من غلط بود و شکست خوردم."
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان