ramazan
ramazan

تجاوز به این دختر 12 ساله توسط پدر عمو و چند زندانی!

مجموعه : اخبار
تجاوز به این دختر 12 ساله توسط پدر عمو و چند زندانی!
نازوب، به گزارش پلیس یک دختر پس از گذر از ۷ سالگی توسط زندانیان مورد تجاوز قرار گرفت و در نهایت در سن ۱۲ سالگی توسط پدر و عموی خود باردار شد. به گزارش نازوب به نقل از واشنگتن پست؛ پدر ، عمو، و پدر خوانده یک دختر ۱۲ ساله پس ازتجاوز جنسی  و باردار کردن او مورد خشم مردم بویژه مسئولین زندان قرار گرفتند.

پس از این رسوایی بسیاری از مقامات خواستار خارج نمودن کودکان و بچه ها به ویژه دخترها از زندان سن پدرو شدند. به گزارش این خبر گزاری این دختر ۱۲ ساله پس از سن ۷ سالگی مورد سوء استفاده جنسی از سوی پدر و دیگر زندانیان قرار می گرفت.

 
سخنگوی زندانیان با رد اتهامات وارده گفت: هیچ سوء استفاده  جنسی از این دختر نشده است اما مقامات زندان باردار شدن وی را توسط بستگان دختر تائید میکنند. زندان سن پدرو بزرگترین زندان بولیوی است که ظرفیت ان ۱۵۰۰ نفر است و ازبیرون با دیوارهای ضخیم وبرج های نگهبانی کاملا شبیه یک زندان است، اما با ورود به زندان دیگر خبری از زندان نیست.

رستوران، آرایشگاه مردانه و زنانه، مغازه های کوچک و مهد کودک و حتی هتل نیز دراین زندان وجود دارد و آن را شبیه به یک شهر کوچک کرده تا یک زندان. هیچ نگهبان و یا مامور یا میله ها آهنین نیز و یا حتی لباس فرم در این زندان یافت نمی شود. سلولها در این زندان اجاره داده می شوند ویا اگر زندانی بخواهد می تواند آنها را تا زمان اتمام محکومیت خریداری کند.

 
گفتنی است عجیب بودن این زندان آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده و گردشگران آزادانه از این زندان می توانند بازدید کنند و یا حتی در هتل آن اقامت کند. خانواده های زندانی در این زندان آزادانه می تواند خارج و یا وارد شوند. استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی کارلوس کوردئو در گفتگو با این خبرگزاری گفت: باردار شدن این دختر ۱۲ساله حاصل غفلت مسلم مسئولین وزندانیان به ویژه خانواده وی است.

در واقع مشکل وجود کودکان در زندان است که باید هر چه زودتر بر طرف شود. بر اساس گزارشهای بدست آمده از زندان بولیوی به نقل از این خبر گزاری دست کم ۲۵ کودک به همراه والدین خود در این زندان بسر می برند و بیماری سوءاستفاده جنسی از دیگر خطرهای موجود برای آنهاست.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان