ramazan
ramazan

مردی که مردم را سکته می اندازد و پول میگیرد! عکس

مردی که مردم را سکته می اندازد و پول میگیرد! عکس
نازوب، ترس یکی از حس هایی است که در هر کسی وجود دارد. انسان ها معمولا از موارد مختلفی مانند تاریکی، حیوانات درنده یا حتی یک حرکت ناگهانی می ترسند. ترس بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود و کمتر کسی می تواند از آن درآمدزایی کند.
به گزارش نازوب، دیوید جانسون یک مرد بی خانمان در سانفرانسیسکو آمریکاست که با تمامی بی خانمان های دنیا فرق دارد. این مرد نزدیک به 30 سال است با ترساندن مردم زندگی می کند و از این راه به شهرت خاصی در شهر رسیده است.
این مرد که به نام مستعار "مرد بوته ای" نیز شناخته می شود در خیابان های سانفرانسیسکو هر عابر پیاده یا توریستی که عبور میکند را میترساند. او برای ترساندن معمولا یک شیوه همیشگی دارد.. جانسون همیشه دو بوته اکالیپتوس دارد که پشت ان ها پنهان شده و ناگهان عابران را می ترساند.

 

مردی که مردم را سکته می اندازد و پول میگیرد! عکس
 
این مرد با هر بار ترساندن و خنداندن افراد اطرافش از آن ها پول میگیرد و از این راه زندگی می کند. او گفته است درآمد سالانه اش می تواند به 60 هزار دلار که برای یک بی خانمان عددی جالب است.
تقریبا دو سوم جمعیت این شهر یک بار از حرکات این مرد ترسیده اند که همین باعث شهرتش است. دولت آمریکا نیز با او کاری ندارد و این مرد را یک جاذبه توریستی برای شهر سانفرانسیسکو می داند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان