ramazan
ramazan

تجاوز گروهی به بازیگر زن زیبا و سرشناس (عکس)

مجموعه : اخبار
تجاوز گروهی به بازیگر زن زیبا و سرشناس (عکس)
به گزارش نازوب، دنییلا وست بورک پس از سه روز ربوده شدن توسط سه مرد مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار گرفت. وی در گفتگو  با سی ان ان، گفت: در حالی که چشم هایم بسته بود به من داروی بی هوشی می خوراندند و مواد مخدر تزریق می کردند.
بر اساس گزارش های به دست آمده وی به این باند قاچاق و فروش مواد مخدر بدهکار بود و بارها در تماس های تلفنی وی را تهدید به مرگ می کردند اما وی اهمیتی به آن ها نمی داد.
ستاره سابق سریال راست راندرز به زور اسلحه سه روز پیش ربوده شد و در یک کابوس 24 ساعته مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و این مصیبت وارد برای وی بسیار دردناک است.
نازوب، وی که اکنون39  سال دارد چندین سال از عمر خود را کوکائین مصرف می کرده است اما پس از ترک آن هرگز لغزشی در زمینه مصرف کوکائین نداشته بود، سارقین بعد از حمله، او را در یک خیابان در لندن غافلگیر کردند و چشمانش را بستند او در حالی که با چشمان بسته مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به آنان قول داد تا بدهی چند هزار پوندی خود را به آنها پرداخت نماید.

 

تجاوز گروهی به بازیگر زن زیبا و سرشناس (عکس)
 
 
 

تجاوز گروهی به بازیگر زن زیبا و سرشناس (عکس)

 

وی با اشاره به فراز و نشیب هلی زندگی خود افزود: گرفتار شدن من در دام اعتیاد فقط از سوی رقبایم در آن زمان بود، در صنعت سینما همیشه ستارگان مورد توجه انسان های بخیل قرار دارد. وی از هر گونه شکایت علیه این متجاوزین علی رغم خواسته پلیس خودداری نموده است و توجه بسیاری از رسانه های خبری را در مورد علت سکوتش در برابر متجاوزین جلب کرده است.
چگونگی پرداخت بدهی دنییلا وست بورک از سوی متجاوزین به وی اعلام خواهد شد.
وی در تمامی مصاحبه های خبری خود در رسانه های جمعی بریتانیا از پلیس خواستار بی تفاوت بودن پلیس به این مسئله شده بود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان