شیوه جدید و کثیف گرفتن عکسهای مستهجن از دختران

مجموعه : اخبار
شیوه جدید و کثیف گرفتن عکسهای مستهجن از دختران
به گزارش نازوب، مرد ۵۵ساله ای که دختران خردسال را به بهانه تست بازیگری برای بازی در یک فیلم سینمایی به خارج از شهر می کشاند و ضمن سوءاستفاده، از آنان عکس های مستهجن تهیه می کرد، توسط مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد دستگیر شد.

شب یکشنبه گذشته، مردی که از تأخیر دخترش در آمدن به منزل بسیار نگران شده بود، حدود ساعت ۲۳شب با پلیس تماس گرفت و گفت: فردی با ادعای بازی دخترم در یک فیلم سینمایی او را به همراه دوست دیگر دخترم با خود برده است اما در حالی که شب به نیمه رسیده، هنوز او را بر نگردانده است و می ترسم برای دخترم اتفاقی افتاده باشد.

در پی اعلام این شکایت، بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعلام شده توسط این فرد عزیمت کردند و مرد ۵۵ساله را به دام انداختند. متهم که دارای یک خودروی وانت است و با دوربین هندی کم و گوشی تلفن از دختران فیلم برداری می کرد، در اعترافات خود گفت: می خواستم فیلم داستانی کودکانه بسازم به همین خاطر هم برای بردن دختران با خانواده هایشان هماهنگ کردم.

وی که کارگر یک شرکت ساختمانی است در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون فیلمی ساخته اید، گفت: نه سابقه فیلم برداری ندارم، این اولین باری است که می خواستم فیلم بسازم. این مرد که آخرین طعمه های خود را به منطقه گلبهار در حاشیه مشهد برده بود، اعتراف کرد: برای آمدن کمی دیر شد که خانواده دختران نگران شدند.

این گزارش حاکی است، در حالی که عکس هایی مبتذل از دختران در گوشی تلفن همراه این متهم ثبت شده است او آزار و اذیت  آن ها را انکار کرد. بررسی های پلیس بیانگر آن است که متهم برخی از دختران را نیز به بهانه فیلم برداری به اراضی کوه های خلج در مشهد برده است. برخی خانواده های قربانیان مدعی هستند که یکی از همسایگانشان این مرد متأهل را به آن ها معرفی کرده است تا دخترشان در فیلم سینمایی بازی کند و آن ها نیز به وی اطمینان کرده اند.

«م. ف» متهم این پرونده در حالی به دستور مقام قضایی و برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفته است که تاکنون ۵شاکی دارد. درهمین حال نیز بررسی های پلیس برای شناسایی فردی که معرف متهم به خانواده های قربانیان بوده، ادامه دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان