ramazan
ramazan

مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی

نازوب، طراحی‌های جدید برندهای معتبر ساعت نشان می‌دهد که امسال ساعت‌های استیل جای‌شان را به ساعت‌های بند چرمی داده‌اند و این یعنی حالا باید در میان ساعت‌های بند چرمی سراغ مدل مورد علاقه‌تان بگردید. این نکته را به خاطر بسپارید و نگاهی بیندازید به مدل‌هایی که ما از میان ساعت‌های جدیدی که این روزها روی پیشخوان مغازه‌ها جا خوش کرده‌اند برای شما گلچین کرده‌ایم از آقای کروکدیل گرفته تا زرد مثل خردلی!

زرد مثل خردل!

این هم یک ساعت کاملا فانتزی که دختر و پسر نمی‌شناسد! لازم نیست یادآور شویم که این مدل از مدل‌های جدید برند Swatch است. این مدل کرونوگراف است و تاریخ‌شمار هم دارد اما ویژگی اصلی آن جنس بند و رنگ خردلی آن است. بند این ساعت پارچه‌ای است و از جنس نوعی پارچه کتان بافت‌دار. فریم آن هم از جنس آلومینیوم است و بالاخره اینکه این ساعت فانتزی می‌تواند تا عمق 30 متری در برابر آب مقاومت کند!

 

مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی

دستبند چرمی

این ساعت را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های ساده را دوست دارند. این مدل که از طراحی‌های تابستان 2013 برند FENDI است یک ساعت ساده و ظریف است با فریمی از جنس استیل ضدزنگ به رنگ طلایی و با شیشه‌ای کریستالی و ضد خش. ویژگی اصلی این مدل، بند چرمی بلند آن است که درست مثل یک دستبند چرمی دور دست شما می‌پیچد!

 مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی

جین‌بازها ببینند

این ساعت پیشنهاد ما به جین‌بازهاست! یک ساعت تمام جین با فریم آلومینیومی و به رنگ سرمه‌ای. جنس بند این مدل، از نوعی پارچه جین است با زیره چرمی و همین نقطه عطف طراحی آن در میان طراحی‌های جدید برند Swatch است.این مدل کرونوگراف است و یک تاریخ‌شمار کوچک هم دارد. در برابر آب هم مقام است البته تا عمق 30 متری!
 

مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی

یک پیشنهاد تابستانه

این هم یک پیشنهاد تابستانی بازهم برای آقایان. این ساعت که البته رنگ قرمز آن را هم می‌توانید انتخاب کنید از آن مدل‌های اسپرت ماندگار است، چرا که بند سیلیکونی آن، آنقدر با دوام هست که حالاحالا دست از سر شما برندارد! فریم این ساعت استیل ضدزنگ است و قاب دور آن هم از پلی‌کربونات. در برابر آب کاملا مقاوم است( تا عمق 100 متری). این مدل که باز هم از طراحی‌های جدید برندGUESS است کرنوگراف نیست اما تاریخ‌شمار دارد.
 


مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی

آقای کروکدیل!

این مدل پیشنهاد ما به آقایانی است که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند. ترکیبی ویژه از چرم و استیل به رنگ رزگلد و قهوه‌ای! این ساعت کرونوگراف است و بند آن هم از چرم طبیعی است با طرحی از پوست کروکدیل. استیل به کار رفته در فریم آن نوعی استیل ضد زنگ است با آبکاری یونی که در قسمت فریم به رنگ قهوه‌ای در آمده. این ساعت در برابر آب، تا عمق 100 متری کاملا مقاوم است! این ساعت از طراحی‌های تازه برند GUESS است.

 مدرترین و شیک ترین ساعت های مچی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان