20 درصد کابینه روحانی از مجلس رای نمی‌گیرد؟

مجموعه : اخبار
20 درصد کابینه روحانی از مجلس رای نمی‌گیرد؟
سید محمد بیاتیان ، با متخصص خواندن نعمت‌زاده و واعظی گفت: این نگرانی وجود دارد که آقای نعمت‌زاده علی‌رغم تجربه به دلیل سن زیاد از افرادی در بدنه وزارتخانه خود با سن بالا استفاده کند و جوان‌گرایی را کنار بگذارد.
وی افزود: انتظار ما از آقای روحانی، انتخاب افراد جوان در کابینه پیشنهادی بود با رخ ندادن چنین امری این انتظار وجود دارد که در بدنه وزارتخانه‌های از مدیران لایق و جوان برای سرمایه‌گذاری در آینده آن وزارتخانه‌ها استفاده شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با این پیش‌بینی که 20 درصد کابینه روحانی از مجلس رای نمی‌گیرد گفت: در مورد برخی از اعضای کابینه پیشنهادی مواردی همچون گرایش‌های سیاسی و دیدگاه‌های آنها در مورد اقتصاد بدون نفت و مسائل مربوط به فتنه وجود دارد؛ برخی از آنها جزو وزاری تکنوکراتی هستند که وقتی مقام معظم رهبری صحبت از اقتصاد بدون نفت را مطرح کردند تنها لبخندی زندند بدان معنا که این موضوع شدنی نیست.

بیاتیان افزود: باید این افراد تکلیف خود را روشن کنند و توضیحات لازم را ارایه دهند شاید با این توضیحات آنها بتوانند از مجلس رای گیرند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه با بغرنج‌ خواندن وضعیت صنعت کشور گفت: به دلیل تحریم‌ها و سومدیریت‌ها وضعیت صنعت و تولید از نابسامانی رنج می‌برد که تبلور آن را می‌توان در بازار خودرو دید. انتظار می‌رود که دولت آینده در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان