ramazan
ramazan

رحم آنجلینا جولی هم تخلیه می شود

رحم آنجلینا جولی هم تخلیه می شود
خانم دکتر " کریستی فانک" پزشک متخصص سرطان سینه همان دکتری است که" آنجلینا جولی" برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بدن خود را به تیغ وی سپرده است. آنجلینا جولی به صورت مادرزادی با یک ژن مولد سرطان به نام "BRCA1" متولد شده است.
این ژن خطر ابتلا به سرطان را تا 90 درصد بالا میبرد و از آنجاییکه مادر، خاله و مادربزرگ آنجلینا جولی نیز در اثر ابتلا به سرطان رحم وسینه در گذشته اند او تصمیم گرفت با خارج کردن بافت سینه هایش خطر ابتلا به سرطان را در خود کاهش دهد.
پزشک او میگوید این بزرگترین تصمیم زندگی وی بوده است. آنجلینا جولی کسی است که عنوان جذابترین زن دنیا را یدک میکشد و مسلما انجام این تصمیم برای او بسیار سخت بوده است . او طی این عمل سمبل زنانگی را از بدن خود حذف کرده است و این کاری است که شاید هرزنی آن را انجام ندهد. او حتی از اطلاع رسانی در مورد این عمل نهراسید و با شهامت کامل آن را رسانه ای کرد.
 
رحم آنجلینا جولی هم تخلیه می شود
وی در فوریه سال جاری میلادی دست به این عمل جراحی زد و به عقیده پزشکش این کار وی باعث ارتقای افکار عمومی در مورد بیماری سرطان سینه شد. خانم "فانک" میگوید برد پیت همسر 46 ساله آنجلینا جولی نیز در تمام مدت عمل جراحی در کنار همسرش قرار داشته و شاهد این عمل بود.
آنجلینا جولی اعلام کرده است پروژه بعدی او خارج کردن رحم و تخمدانهایش است. او میخواهد با انجام این عمل خطر ابتلا به سرطان تخمدان و رحم را نیز در خود کاهش دهد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان