ramazan
ramazan

عکس های باورنکردنی از زنان و مردان با بلندترین مو دنیا

عکس های باورنکردنی از زنان و مردان با بلندترین مو دنیا
رکوردهای مربوط به اعضای بدن یکی از شاخه های ثبت شده در کتاب گینس است که در ان می توانید رکوردهایی مانند زبان دراز، موی بلند یا بینی بزرگ را مشاهده کنید. مو یکی از بخش های اصلی این شاخه از رکوردهای گینس است. در ادامه این مطلب نگاهی به جالب ترین اتفاقاتی که با محوریت مو در دنیا رخ داده است می پردازیم:

**  این مرد با بلندترین موی دنیا

 

داشتن موهای بلند تنها مخصوص خانم ها نیست زیرا "تران ون هی" که در سال 2010 درگذشت بلندترین موی دنیا را در اختیار داشت. این رکورد البته هیچگاه به ثبت نرسید ولی در سال 2006 که موهای او اندازه‌گیری شد طولی معادل با 6.2 متر داشت. این مرد 79 ساله در ویتنام زندگی می کرد و نزدیک به 15 سال بود موهای خود را کوتاه نکرده بود. او پس از یکبار کوتاه کردن مو از آرایشگاه ترسیده بود و از این رو هیچگاه موهای خود را کوتاه نکرد.

** بلندترین موی بافته شده

 

"آشا ماندلا" خانمی است که یکی از دست نیافتنی ترین رکوردهای دنیا را در اختیار دارد. این خانم 50 ساله چندین سال است که رکورد بلندترین موهای بافته شده دنیا را در اختیار دارد. موهای این خانم نزدیک به 5 متر طول دارد و چند سال پیش رکوردش را به ثبت رساند. این خانم از 25 سال پیش موهای خود را بلند کرده است. این روزها او هفته ای یک بار موهایش را شسته و هر بار 3 بطری شامپو برای آن ها استفاده می کند.

** رکورد رسمی بلندترین موی دنیا

 

"دای یو کین" به عنوان ملکه موهای بلند شناخته می شود. این خانم در سال 1964 به دنیا آمده و از 14 سال پیش دیگر موهایش را کوتاه نکرده است. موه های این او زمانی که به 3 متر رسید توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و در سال 2001 جوایزی را نیز در جشنواره های مختلف به دست آورد. پس از مدتی او دوباره با موهای خود رکورد شکنی کرد و این بار موهایش بیش از 5.5 متر طول داشت. او هر بار باید 6 تا 7 ساعت زمان برای شستن موهایش صرف کند.

** خانواده ای با موهای بلند

 

خانواده راسل در ایلینوس بسیار معروف هستند زیرا سال هاست مادراین خانواده جوایز بلندترین مو را به خود اختصاص می دهد. نکته جالب در مورد این خانواده آن است که سه دختر آن ها نیز موهای خود را از بدو تولد کوتاه نکرده اند و قصد دارند رکورد مادرشان را همیشه در اختیار داشته باشند. این خانواده اگر کمی بیشتر تلاش کنند و قصد کوتاه کردن موها را نداشته باشند می توانند رکورد خود را وارد کتاب گینس کنند.

** بلندترین موهای سیخ

 

درست کردن موها به سبک عجیب و نه چندان زیبا نیز گاهی اوقات می تواند به یک رکورد تبدیل شود. یکی از این مدل موها سبک موهاک است که در ان مو را با استفاده از ژل یا تافت کاملا ثابت نگه می دارند. "کازوهیرو واتانابه" ژاپنی 15 سال موهای خود را کوتاه نکرده است. او سال گذشته با درست کردن این مدل مو توانست رکوردی 1 متری را به ثبت برساند. که در نوع خود بی نظیر است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان