ramazan
ramazan

با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + عکس

با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + عکس
محمدهادی کریمی کارگردانی که تازه ترین ساخته سینمایی اش «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» از هفدهم مهرماه روی پرده می رود این روزها در اقدامی قابل توجه به عنوان بازیگر در برابر دوربین شهاب حسینی قرار گرفت و در اولین ساخته سینمایی این کارگردان با عنوان «ساکن طبقه وسط» به ایفای نقش پرداخت.
 

با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + عکس
 
 
شهاب حسینی خود نقش اصلی «ساکن طبقه وسط» که یک نویسنده است را بازی می کند؛ محمدهادی کریمی که فیملنامه این کار را هم نگاشته است در فیلم در نقش یک پزشک روانکاو ایفای نقش کرده است؛ پزشکی که در سکانسهای مختلف در فیلم حضور دارد و به واسطه دوستی قدیمی که با کاراکتر اصلی دارد پایش به زندگی او باز می شود.

حسین یاری، فرهاد اصلانی، ساره بیات، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، نیما رییسی، فرید سماواتی و حسین محجوب دیگر بازیگران «ساکن طبقه وسط» هستند. محمدهادی کریمی هم یکی از بازیگران مکمل کار است که در برهه هایی در برابر کاراکتر اصلی قرار می گیرد.

 

با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + عکس
 
 
دلیل اصلی حضور کریمی در این فیلم اصرارهای شهاب حسینی کارگردان کار بوده است. کریمی از دیرباز علاقه زیادی به بازیگری نداشته اما به هر حال شهاب حسینی توانسته او راضی به ایفای نقش در فیلمش کند.

شهاب حسینی اولین بار با فیلم «رخساره» کریمی حضور در سینما را تجربه کرد و بعد از آن در فیلمهای دیگر از او نظیر «برف روی شیروانی داغ» و «غیرمنتطره» هم ایفای نقش کرد. «رستگاری در هشت و بیست دقیقه»، «الهه زیگورات»، «بچه های ابدی» و «شمعی در باد» فیلمنامه هایی از کریمی بوده اند که با حضور شهاب حسینی سینمایی شده اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان