ramazan
ramazan

این زن در کمال ناباوری قصد ازدواج با پسرش را دارد

این زن در کمال ناباوری قصد ازدواج با پسرش را دارد
 
یک زن 40 ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد با پسر 23 ساله خود ازدواج کند. این زن و پسرش ادعا می کنند که شدیدا عاشق یکدیگر هستند، آنها می گویند تصمیم دارند رابطه خود را وارد مرحله جدیدی کنند وبه همین دلیل تصمیم به ازدواج گرفته اند. این درحالی است که "بتی بکو" در حاضر 6 ماهه باردار است و کودک او حاصل رابطه حرام و نامشروع وی با پسرش است.
 

این زن در کمال ناباوری قصد ازدواج با پسرش را دارد
 
خانم برکو 12 سال است که همسرش را از دست داده و به همراه پسر ش زندگی می کند، این زن با تایید رابطه اش می گوید: طبق رسوم باید با برادر کوچکتر همسر مرده ام ازدواج کنم اما من ازدواج با پسرم که فرزندی از او در رحم دارم را ترجیح می دهم. او در دادگاه گفت مدت سه سال است با پسر خود رابطه نامشروع دارد و پول زیادی خرج کرده تا بتواند به صورت قانونی با وی ازدواج کند.
پسر این زن می گوید: طبق رسومات قبیله ای پدرم موظف بوده است به خاطر ازدواج با مادرم پولی به خانواده او بپردازد اما قبل از اتمام بدهی اش درگذشته و اکنون من می خواهم وظایف ناتمام او را به پایان برسانم. او می گوید از اینکه مردم بدانند مادرش از او باردار است اصلا ناراحت نیست.
قاضی دادگاه محلی که به اتهام این مادر و پسر رسیدگی می کند می گوید اگر در زمان گذشته چنین چیزی رخ داده بود هردوی آنها توسط مردم قبیله کشته میشدند اما اکنون ترس از پلیس مانع این کار است.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان