تصاویر لو رفته از نسل دوم آی پدهای مینی

مجموعه : علم و فناوری
تصاویر لو رفته از نسل دوم آی پدهای مینی
 
 
 این تصاویر که اولین بار در یک وب سایت فناوری چینی ظاهر شده نشان می دهد که نسل آینده تبلتهای اپل به رنگ طلایی هم ارائه خواهند شد.
 
 

تصاویر لو رفته از نسل دوم آی پدهای مینی
 
 
اگر این تصاویر صحت داشته باشد، این شرکت فناوری آی پدهای جدیدش را با همان طرح رنگ آی فون های 5 اس روانه بازار می کند.

در تصاویر منتشر شده که قسمت جلویی دستگاه آی پد مینی 2 نیز نمایان است به نظر می رسد که این آی پد نیز مجهز به حسگر اثر انگشت " هویت لمسی" است.

براساس شایعات اپل جدیدترین نسخه از تبلتهای خود را طی مراسم در ماه آینده میلادی برگزار می کند. هنوز اپل به طور رسمی مراسم رونمایی از محصول خود را اعلام نکرده است اما تحلیلگران تاریخ آن را 15 اکتبر می دانند.

 
 

تصاویر لو رفته از نسل دوم آی پدهای مینی
 
 
از سوی دیگر تصاویری که پیشتر از آی پدهای جدید فاش شده به نظر می رسد که تبلتهای اپل در رنگهای مختلفی عرضه خواهند شد.
 

تصاویر لو رفته از نسل دوم آی پدهای مینی
 
 

آی پد مینی کنونی در نوامبر گذشته وارد بازار شد و اگر اپل بخواهد همین روند را دنبال کند پیرو رونمایی در اواسط اکتبر اوایل نوامبر آن را وارد فروشگاه ها می کند، یعنی زمانی پیش از سال نو میلادی تا فروش بیشتر آن تضمین شده باشد.

 

به نظر می رسد آی پد مینی 2 همان صفحه نمایش 7.9 اینچی آی پد مینی قبلی را داشته باشد و اندازه آن به 7 اینچ سقوط نکند، گفته می شود که علت نگاه داشتن اندازه این است که اندکی بزرگتر از گوگل نکسوس 7 باشد.

اگر اپل صفحه نمایش رتینا آی فون ها و آی پدهای بزرگتر را به آی پد مینی بیافزاید انتظار می رود که نسل دوم آی پدهای مینی سنگینتر و ضخیم تر باشند. این درحالی است که تصاویر لو رفته از این دستگاه نشان می دهد که آی پد مینی 2 باریک است.

همچنین براساس شایعات منتشر شده، دوربین این دستگاه به 8 مگاپیکسل ارتقا می یابد اما از سوی دیگر گفته شده که احتمال ارتقای دوربین تا 12 مگا پیکسل نیز وجود دارد.

برخی گزارش ها نشان می دهد که آی پد5 باریک تر از نسخه های قدیمی تر خواهد بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان