ramazan
ramazan

روش سفید کردن دندان زرد با پوست گردو

روش سفید کردن دندان زرد با پوست گردو

آیامی دانید دندان های زرد با پوست گردو نیز می توان سفید و درخشان کرد؟ در این بخش جالب پزشکی استفاده از پوست گردو برای سفید کردن دندان های جرم گرفته را در سایت نازوب آموزش ببینید.

 

 

گردو خاصیت های بسیار زیادی دارد پوست سبز گردو دارای ترکیبی فوق العاده برای رفع زردی دندان و سفید شدن دندان های شما در عرض 5 دقیقه می باشد.

 

اگر دندان هایتان زرد است و این برایتان ناراحت کننده است، نگران نباشید در عرض پنج دقیقه دندان هایتان سفید سفید خواهد شد بله این عدد واقعیست فقط پنج دقیقه طول می کشد تا دندان شما سفید سفید شود.

 

ابتدا باید یک عدد گردوی سبز تهیه کنید و با چاقو پوست سبز گردو را از آن جدا کنید. سپس پوست سبز گردو را بر روی دندان هایتان بگذارید و همه جای آن بکشید به طوری که پوست گردو به دندان هایتان ساییده شود این کار را 1-2 دقیقه انجام دهید فقط دقت کنید که پوست گردو دارای ترکیبی قدرتمند است که اگر به لب های شما بخورد ممکن است باعث سوختگی لب هایتان شود پس مراقب باشید پوست گردو به لب هایتان برخورد نکند و اگر در لب هایتان احساس سوزش شدید کردید کارتان را متوقف کنید چون اگر بیشتر ادامه دهید موجب سوختگی لب هایتان می شود.

 

بعد از ساییدن پوست گردو به دندان هایتان باید دهان و دندان را با آب تمیز کنید یعنی مثل همان موقعی که مسواک می زنید و بعد از مسواک زدن دهانتان را تمیز می کنید، دقیقاً همان کار را نجام دهید.

 

خوب نگران چی هستید؟ تمام شد، دندان هایتان سفید شد، خودتان را برای یک نگاه سرشار از اعتماد به نفس در آیینه آماده کنید.

 

در این مطلب هیچگونه افراط و زیاده گویی وجودندارد، کافیست یک بار امتحان کنید تا از تاثیر فوق العاده ی پوست گردو در سفید کردن دندان آگاه شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان